PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AlphaDaemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 10:43

nikysa90 schreef:
Kunnen jullie PS en ES liefhebbers mij hierbij helpen? Ik heb er nu een paar, maar alle dekjes zijn glossy, of in ieder geval erg glad. Als bijvoorbeeld Eskadron een glossy heeft, zitten er meestal siliconen letters op, tegen het verschuiven. Dat heb ik ook echt nodig, want ik heb n monoflap dressuurzadel, dus kan niets met de klittenbandstijgbeugelriemflapjes. Hoe heten die dingen eigenlijk haha .8)7 De PS al gebruikt en die kruipt eronder, ondanks de verdikking vooraan. Ik ben bang dat ik mn gloednieuwe ES moet terugsturen. Stof voelt identiek. Is er iemand die ook n monoflap heeft? Blijft het liggen?

Wat makkelijk te doen zou zijn is als je zelf de de singel lus aan de onderkant van het dekje van een paar extra stikjes voorziet. Ik weet niet of je wel eens een LeMieux dekje in handen hebt gehad, maar die hebben onder de grote singel lus aan de onderkant ook 3 kleinere "vakjes". Ik gebruik die zelf altijd als een dekje toch schuift. Je zou dan dus de singel lus van je PS / ES dekjes kunnen opdelen in 3 vakjes waar je singelstoten doorheen passen door gewoon met een goede kleur stiksel een rechte lijn te stikken. Je stikt dan dus de singelstoten "vast" aan het dekje. Ik verwacht dat je daar niks van ziet en het is maar een kleine "ingreep". Als het niet bevalt, trek je de stiksels er gewoon uit.

Nienkje_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:51

_Dreamer schreef:
Ik was sowieso geen dekjes in de wasmachine, vertrouw dat niet :o

Hoe was je ze dan? Met de hand? Wordt dat echt schoon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:54

Ja ik was ze met de hand ja, al moet ik wel zeggen dat ik mijn dekjes echt niet vaak was. Worden ze over het algemeen niet mooier van.
Ik probeer dan ook alleen de binnenkant te doen voor zover mogelijk, en de buitenkant gewoon zo schoon mogelijk te houden.

iEmmaaa

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:15

Ik gooi altijd alles gewoon in de wasmachine haha met de hand krijg je denk ik het zweet er ook niet echt goed uit toch? Al mijn dekjes houden zich tot nu toe prima.

Maar de Ps dus even goed rechttrekken zoals ik hier boven lees +:)+ . Nu nog wachten tot de witte weer beschikbaar is :roll:

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:18

Ik heb geen dekjes van PS, maar mijn ES dekjes was ik altijd gewoon in de wasmachine op 30 graden. Moest bij het vorige paard wat ik reed de dekjes na 3/4 keer gebruik echt wassen, die zweette zo veel.

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:44

Voor de mensen die tips zoeken over wassen; ik was ze na ongeveer 4x rijden op 30 graden en ze blijven als nieuw.

Voor de antislip letters:
Ik heb op een oud dekje al getest om strepen te maken met Bison textiellijm. Ik moet natuurlijk wel iets hebben dat na het wassen blijft zitten. En dat deed het! En mooi stroef ook, net als siliconen letters. Maar ik durf het niet op mn dure dekjes te doen Iemand nog een andere suggestie? Ik heb nu een antislipmatje (een soort rubber gaasje) bij de Action gekocht en die op maat geknipt. Dat lijkt redelijk te werken. Ben bang dat als ik echt een rubberen pad er onder leg, ik de ligging van mn zadel teveel beinvloed plus dat het niet meer ventileert dan.

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:46

AlphaDaemon schreef:
nikysa90 schreef:
Kunnen jullie PS en ES liefhebbers mij hierbij helpen? Ik heb er nu een paar, maar alle dekjes zijn glossy, of in ieder geval erg glad. Als bijvoorbeeld Eskadron een glossy heeft, zitten er meestal siliconen letters op, tegen het verschuiven. Dat heb ik ook echt nodig, want ik heb n monoflap dressuurzadel, dus kan niets met de klittenbandstijgbeugelriemflapjes. Hoe heten die dingen eigenlijk haha .8)7 De PS al gebruikt en die kruipt eronder, ondanks de verdikking vooraan. Ik ben bang dat ik mn gloednieuwe ES moet terugsturen. Stof voelt identiek. Is er iemand die ook n monoflap heeft? Blijft het liggen?

Wat makkelijk te doen zou zijn is als je zelf de de singel lus aan de onderkant van het dekje van een paar extra stikjes voorziet. Ik weet niet of je wel eens een LeMieux dekje in handen hebt gehad, maar die hebben onder de grote singel lus aan de onderkant ook 3 kleinere "vakjes". Ik gebruik die zelf altijd als een dekje toch schuift. Je zou dan dus de singel lus van je PS / ES dekjes kunnen opdelen in 3 vakjes waar je singelstoten doorheen passen door gewoon met een goede kleur stiksel een rechte lijn te stikken. Je stikt dan dus de singelstoten "vast" aan het dekje. Ik verwacht dat je daar niks van ziet en het is maar een kleine "ingreep". Als het niet bevalt, trek je de stiksels er gewoon uit.

Oh dit is ook wel een idee, dank je!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:52

Do I need to say more? <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:58

Manioux schreef:
Ha bokkers,

Best benieuwd wie er hier nog meer een obsessie met PsOS en ES hebben? <3 <3 Wat zijn jullie favorieten?

[ [url=m/NCpUZb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat voor hoofdstel heeft jouw paard om? Mooi <3 !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:56

Mooi! Die olive blijft toch ook echt mijn favoriet <3

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:49

xsensibel schreef:
[ [url=m/y4AnbR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu baal ik alleen maar meer dat ik de olive niet besteld heb :(

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:57

Marieke1495 schreef:
xsensibel schreef:
[ [url=m/y4AnbR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu baal ik alleen maar meer dat ik de olive niet besteld heb :(

De olive is nog te verkrijgen bij Hypostore als je wil. en er komt met kerst vast nog wel een actie met 25% korting daar..... :))

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:55

orion456 schreef:
De olive is nog te verkrijgen bij Hypostore als je wil. en er komt met kerst vast nog wel een actie met 25% korting daar..... :))

Helaas is van de full dressuur de levertijd meer dan een maand, dus ik geloof niet dat ze die nog na kunnen bestellen. Heb ze laatst een bericht gestuurd, maar niks meer op gehoord.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:16

Weet iemand wanneer er weer een nieuwe collectie uitkomt van ES?

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:50

Ik ben verwend dit jaar met mijn verjaardag! van mijn vriend het jasje in Golden Brass gekregen (ES had uitverkoop *\o/* ) en van mijn stalhoudster het dekje Golden Brass gekregen erbij!! Super verwend. En ik had al de zwarte en Olive kleur voor mijn donkere ruin. Voor mijn zwarte merrie de Roze met parel! Want....echt meisje en een diva is het.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 22:37

Heel erg mooi <3 :~

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 23:41

Prachtig! Ik heb eindelijk mijn PS of Sweden dekje binnen, heel blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 00:09

Maanlicht schreef:

[ [url=m/DQPCs4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2qTRDr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben er nog steeds zoooo verliefd op, heb hem ook!! Staat ook erg mooi op jou schimmel! Alleen vind ik niet een vest of shirt in de juiste kleur groen :+ mag ik vragen waar jouw vest van is? Haha Had een shirt bij kramer gekocht die redelijk in de buurt komt.. Maar vest is niet te vinden!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 00:23

sharonsemme schreef:
Maanlicht schreef:

[ [url=m/DQPCs4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2qTRDr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben er nog steeds zoooo verliefd op, heb hem ook!! Staat ook erg mooi op jou schimmel! Alleen vind ik niet een vest of shirt in de juiste kleur groen :+ mag ik vragen waar jouw vest van is? Haha Had een shirt bij kramer gekocht die redelijk in de buurt komt.. Maar vest is niet te vinden!

Trui is ook van PS of Sweden :+

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 09:47

Weet iemand of de pink pearl van ES nog te verkrijgen is?

Had m besteld bij hypostore maar krijg nu een mail dat hij vanuit de leverancier niet meer geleverd wordt en naar verwachting weer in januari binnen komt.. maar ergens heb ik het gevoel dat ie in januari ook niet binnen gaat komen gezien ik m nergens meer tegenkom. :')

proven02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 10:12

Tsjoh ik wou net typen bij equestrian stockholm zelf daar heb ik hem 2mnd geleden nog gekocht maar zie nu dat die inderdaad niet meer te koop is..

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 11:43

proven02 schreef:
Tsjoh ik wou net typen bij equestrian stockholm zelf daar heb ik hem 2mnd geleden nog gekocht maar zie nu dat die inderdaad niet meer te koop is..

Klopt daar heb ik ook al gekeken! En vandaar ook mijn vermoeden dat ie niet meer gaat komen. Maarja kreeg wel een mail dat de verwachting lag in januari.

Maar het is een cadeau en geen zin om straks 3 maanden later er achter te komen dat het niks meer wordt. Hij is al betaald dus dan liever mn geld terug :')

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:50

Mijn eerste is binnen en ik ben fan <3

Afbeelding

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:50

Bij mij is de ES bordeaux ook onderweg :):)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:01

Ooh zoo mooi!