Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Hier ook een pony met maat cob en die heeft ze van hooks ook. Ik heb de Chester.
Ze past hem goed, zit overal op het enalangste gaatje. Ik vind vooral dat het kopstuk niet kleiner had gemoeten, dat had het minder fijn gepast.
[ [url=m/j4O5dq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PNUqVS.jpg]Afbeelding[/url] ]
lotte002 schreef:xSannee schreef:Hier ook een pony met maat cob en die heeft ze van hooks ook. Ik heb de Chester.
Ze past hem goed, zit overal op het enalangste gaatje. Ik vind vooral dat het kopstuk niet kleiner had gemoeten, dat had het minder fijn gepast.
[ [url=m/j4O5dq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PNUqVS.jpg]Afbeelding[/url] ]
oh die Chester is ook echt heel erg mooi zeg!
mijn voorkeur gaat uit naar de Neston Fairfield
[ [url=m/iC0Qxi.png]Afbeelding[/url] ]
ik kan alleen helaas niet meer foto's te paard ervan vinden twijfel of het kopstuk anatomisch genoeg is voor mijn paardje die is erg gevoelig achter dr oren
ze heeft van alle hoofdstellen tot nu toe maat cob en niet extreem lang of groot hoofd.
[ [url=m/U3p0Pz.jpg]Afbeelding[/url] ]
xx_Irisje schreef:Ik heb toevallig gisteren besteld, wat is ongeveer de levertijd naar Nederland?
Drico schreef:xx_Irisje schreef:Ik heb een paar schoenen en chaps besteld, ben benieuwd naar de kwaliteit.
Als je ze binnen hebt en geprobeerd wil je dan hier je ervaring delen? Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar hun schoenen/jodhpurs
Welke heb je precies besteld?