Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koortje schreef:Leuk, al die ervaringen! Iedereen blijven spammen met foto`s onder het zadel hoor!
Ik wil eigenlijk nog steeds wel een beige met singelstootbescherming, liefst me wollen binnenkant, maar lijkt haast onvindbaar. Wit vind ik té wit voor op concours, beige mag ook en staat mijn paard veel mooier. Helaas heeft de gewone beige geloof ik geen singelstootbescherming. Zal nog eens gaan kijken
VWestra schreef:Koortje schreef:Leuk, al die ervaringen! Iedereen blijven spammen met foto`s onder het zadel hoor!
Ik wil eigenlijk nog steeds wel een beige met singelstootbescherming, liefst me wollen binnenkant, maar lijkt haast onvindbaar. Wit vind ik té wit voor op concours, beige mag ook en staat mijn paard veel mooier. Helaas heeft de gewone beige geloof ik geen singelstootbescherming. Zal nog eens gaan kijken
Deze is zeker te donker? http://www.horsehealth.co.uk/lemieux/pl ... uede-beige
Kaula schreef:[ [url=m/QkCf20.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga die van mij toch maar weer op marktplaats zetten, vind de pad net te groot.
Scheelt misschien ook wel dat ik een e-pony heb en een 17 inch zadel, maar het past nu net niet lekker allemaal.
Noukie schreef:Mijn peacock dekje ligt klaar om op te halen. Heel nieuwsgierig nu!
Denk alleen dat ik dinsdag kan halen, maar ik ga proberen eerder een moment te vinden