Wat is jullie uiteindelijke prijs als je normale wensen hebt (dus niet allerlei bijzonderheden aan je zadel, gewoon basic) is dat echt 1995 of komt er toch nog wel meer bij kijken aan het einde?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_jennifer17_ schreef:Hoi allemaal! Ik ben ook erg geinteresseerd in een Sella zadel en echt ontevreden over mijn huidige 2e hands zadel, ik woon zelf in Oosten van het land en baal dus erg dat het zo ver rijden is (reiskosten). Ik lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen, dus hoop dat hij zo af en toe richting het oosten van het land komt en mij er dan bij in kan plannen of iets in die trant![]()
Wat is jullie uiteindelijke prijs als je normale wensen hebt (dus niet allerlei bijzonderheden aan je zadel, gewoon basic) is dat echt 1995 of komt er toch nog wel meer bij kijken aan het einde?
Kaitlyn schreef:Ik was in Ede (voor een tweedehands zadel) niks kwijt aan reiskosten en pasconsult, en een vriendin voor een Sella zadel ook niet.
Maar als je het zeker wil weten moet je hem even bellen, is wellicht afhankelijk waar je woont en of hij toevallig al in de buurt is of niet.
biancc__ schreef:Ik zit nu helaas in mijn 10de week wachten... Eind deze maand zou hij klaar zijn. Ik kan echt niet wachten.... betrap mijzelf dat ik er een beetje chaggie van word haha.
paardje2013 schreef:biancc__ schreef:Ik zit nu helaas in mijn 10de week wachten... Eind deze maand zou hij klaar zijn. Ik kan echt niet wachten.... betrap mijzelf dat ik er een beetje chaggie van word haha.
Ja dat snap ik wachten duurt altijd lang. Maar als je straks fijn in je nieuwe zadel zit wordt het wachten dubbel beloond
_jennifer17_ schreef:Hij komt 6 februari bij mij, ben echt super benieuwd en ga ook uit van zo'n 8 weken besteltijd (dat is meestal bij de mensen hier het geval geweest toch? Als er geen gekke feestdagen etc. waren)
Voelden jullie veel verschil tussen enkel zweetblad of dubbel?
ThaliaV schreef:Heeft er iemand van jullie ervaring met de Sella Sterno singel?