Seizoenscollecties

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:54

Jaime_ schreef:
Volgens mij is IR hier nog niet gepost?

http://news.imperialriding.nl/summer2015/index.html

Echt heel gaaf 'concept' zo voor die catalogus ook.. Wat een ontzettend gave rijbroeken zitten daarbij zeg! Wauw!


Ze hebben vast een nieuwe stagiair of vormgever! Echt superleuk!
De roze jas <3
En ook leuke jeans rijbroeken!

Hopelijk kan Divoza ze bestellen, iemand enig idee waar IR verder nog komt? EJ? Ben niet zo van het online rijbroeken bestellen... :o Valt allemaal zó wisselend!

__Astrid
Berichten: 3206
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Aalst (thuis) & Leuven (kot) - België

Re: Zomercollecties 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:54

Peerke ruitersport?

__Astrid
Berichten: 3206
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Aalst (thuis) & Leuven (kot) - België

Re: Zomercollecties 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:55

Oh en paardenzorg.com, die hebben ook een winkel en hebben volgens mij ook IR!

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:55

__Astrid schreef:
Peerke ruitersport?


Ik ben zo prettig gesitueerd in het noorden :P Voorzien van alle gemakken... Divoza op een minuut of tien en EJ twee keer op een klein half uur... :P Maar geen Peerke...

Equilis

Berichten: 236
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:56

Die rijbroeken! <3 Ik heb eens snel gekeken en ik zag er zo op het eerste zicht al drie staan die welkom zijn in mijn kast :')

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:57

Ik heb vanmiddag een rijbroek van QHP gekocht, ik ben echt verschrikkelijk met rijbroeken haha. Zou er ook geen online bestellen, ze vallen allemaal zo anders..

barrymuis

Berichten: 916
Geregistreerd: 29-01-12
Woonplaats: oirsbeek (limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:58

SRY schreef:
[ Afbeelding ]

Verscheen net op facebook :D


Die staat op de officiële site van eskadron.
Toevallig gisteren gezien.

elfje72

Berichten: 1498
Geregistreerd: 30-07-09
Woonplaats: Provincie Groningen

Re: Zomercollecties 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 21:53

Nieuw topic, leuk!
Ik wil graag een mooie vliegendeken voor op concours, liefst van Eskadron.
Zouden die er ook bij zitten?

Capriootje

Berichten: 6797
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Zomercollecties 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:07

Normaal in de zomercollectie wel ja :)

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Zomercollecties 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:20

Ja ik wil wel heel graag zo'n IR jeansbroek, maar dan wel eerst even ergens kunnen passen, Ik heb 1x een broek besteld van imperial riding in mijn eigen maat, ik kreeg de broekspijp niet eens over m'n onderbeen heen :+

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:28

Jaime_ schreef:
Ja ik wil wel heel graag zo'n IR jeansbroek, maar dan wel eerst even ergens kunnen passen, Ik heb 1x een broek besteld van imperial riding in mijn eigen maat, ik kreeg de broekspijp niet eens over m'n onderbeen heen :+


Dat probleem had ik vandaag bij een Horze :+, de HH die ik daarna aan had zat super strak bovenaan maar flubberde om mn onderbenen heen :')

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:32

Ja gek is dat he! ik heb ook de Horze royal equus fullseat, die hele bekende Horze denim broek.. die heb ik in maat 36 en zit net uit de was goed maar wordt daarna iets te wijd.. dan heb ik nog een andere rijbroek van Horze, de Frederica, ook een jeansbroek, ook maat 36, maar daar krijg ik mn enkel nauwelijks door de onderkant van de pijpen, en als ik de broek aanheb dan kan ik amper bewegen, laat staan een paard rijden :')

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:33

Jaime_ schreef:
Ja ik wil wel heel graag zo'n IR jeansbroek, maar dan wel eerst even ergens kunnen passen, Ik heb 1x een broek besteld van imperial riding in mijn eigen maat, ik kreeg de broekspijp niet eens over m'n onderbeen heen :+


Dat biedt niet heel erg veel hoop voor mij :(
Ik heb best wel flinke benen, die weliswaar niet raar staan bij mijn lengte. Maar waar ik bij Eurostar maar met moeite in een maatje 88 pas... In 2010 een nieuwe ES gekocht in 88, maar ik denk niet dat ik diezelfde maat nu nog wel pas van ES... :(
HH en PK pas ik gewoon maat 42 van... Echt fiets irritant...

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:37

Janine1990 schreef:
Jaime_ schreef:
Ja ik wil wel heel graag zo'n IR jeansbroek, maar dan wel eerst even ergens kunnen passen, Ik heb 1x een broek besteld van imperial riding in mijn eigen maat, ik kreeg de broekspijp niet eens over m'n onderbeen heen :+


Dat biedt niet heel erg veel hoop voor mij :(
Ik heb best wel flinke benen, die weliswaar niet raar staan bij mijn lengte. Maar waar ik bij Eurostar maar met moeite in een maatje 88 pas... In 2010 een nieuwe ES gekocht in 88, maar ik denk niet dat ik diezelfde maat nu nog wel pas van ES... :(
HH en PK pas ik gewoon maat 42 van... Echt fiets irritant...


Heb je QHP al eens geprobeerd?

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:38

Sja.. Maten.. Dillemas |(
Ik bestel rijbroeken nooit online, behalve eurostar omdat ik weet dat 36 mij daarvan past. Ik heb van Pk een 34, en van een andere, ben kwijt welke, een 38. Zitten allebei perfect. Geen peil op te trekken helaas :+

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:39

Ik heb ook flinke bovenbenen hoor.. Dat is ook de plek waar ik het eerste aankom en waar ik het laatste afval grrrr. Dus ik heb dan ook vaak dat de rijbroek (te) strak om mijn benen zit en los bovenaan bij de sluiting, en een riem ter hoogte van je navel vind ik echt verschrikkelijk.

@ MoniekV, QHP zit dus wel ruimer om de benen? Ga wrs ergens deze maand 2 nieuwe rijbroeken aanschaffen, ruitersportzaak in de buurt heeft deze maand 1+1 gratis, en naar mijn weten verkopen die ook QHP :)

CuteApplePie

Berichten: 2356
Geregistreerd: 09-12-08
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:40

Ik pas serieus altijd maat 38/76 :=
Heb danwel alleen maar eurostar/hv polo (en vroeger global) rijbroeken, maar nooit problemen met maten.

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:41

MoniekV schreef:
Heb je QHP al eens geprobeerd?


Zei je laatst in het wintertopic ook al eens he, maar nee, helaas nog niet geprobeerd...
Ik hoop stiekem wel heel erg dat QHP met een jeansrijbroek komt deze zomer, want dan is het én eenvoudig passen én als het zo super zit echt een uitkomst!


Jaime_ schreef:
Ik heb ook flinke bovenbenen hoor.. Dat is ook de plek waar ik het eerste aankom en waar ik het laatste afval grrrr. Dus ik heb dan ook vaak dat de rijbroek (te) strak om mijn benen zit en los bovenaan bij de sluiting, en een riem ter hoogte van je navel vind ik echt verschrikkelijk.

@ MoniekV, QHP zit dus wel ruimer om de benen? Ga wrs ergens deze maand 2 nieuwe rijbroeken aanschaffen, ruitersportzaak in de buurt heeft deze maand 1+1 gratis, en naar mijn weten verkopen die ook QHP :)


Hetzelfde hier met die bovenbenen... :')

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:42

CuteApplePie schreef:
Ik pas serieus altijd maat 38/76 :=
Heb danwel alleen maar eurostar/hv polo (en vroeger global) rijbroeken, maar nooit problemen met maten.


Ook van HH??? Want die vind ik echt wel achterlijk groot vallen...
Met als voordeel dat ze ook enigszins wat langer zijn dan de normale maten... Ik heb ook een Anky rijbroek, ik weet nu niet of dat nu een 42 of 44, maar die is echt voor kabouters gemaakt!

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:43

Jaime_ schreef:
Ik heb ook flinke bovenbenen hoor.. Dat is ook de plek waar ik het eerste aankom en waar ik het laatste afval grrrr. Dus ik heb dan ook vaak dat de rijbroek (te) strak om mijn benen zit en los bovenaan bij de sluiting, en een riem ter hoogte van je navel vind ik echt verschrikkelijk.

@ MoniekV, QHP zit dus wel ruimer om de benen? Ga wrs ergens deze maand 2 nieuwe rijbroeken aanschaffen, ruitersportzaak in de buurt heeft deze maand 1+1 gratis, en naar mijn weten verkopen die ook QHP :)


Ja ik vind van wel. Ik ben ook niet heel dun (moet ook wat afvallen) maar ze passen mij goed.. Montar schijnt hetzelfde te zijn qua pasvorm.

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:44

QHP heeft een jeans rijbroek kwam ik vandaag achter Janine :))

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:45

MoniekV schreef:
QHP heeft een jeans rijbroek kwam ik vandaag achter Janine :))


WAAR WAAR WELKE?
MET LEER??? *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

CuteApplePie

Berichten: 2356
Geregistreerd: 09-12-08
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:45

HH heb ik niet he! :P
Heb ook wel dat ze snel wat te los zitten, ben dan wel sinds de zomer wel wat afgevallen, vooral bij mijn benen, ivm operatie dus zou ook daar door komen, behalve de eurostar. Alleen mijn wedstrijdbroek van eurostar zakt mega af, dus die moet ik maar eens gaan vervangen denk ik..

Montar zit trouwens heel fijn!
Vind alleen wel dat je de randjes van als je shirt in je broek zit oid wel iets te goed ziet, vind ik wat minder mooi. Heb er eentje gekocht maar toch terug gebracht, had liever lederen zitvlak, ben bang dat die antie slip dingen bij je knie zo snel slijten..

SRY

Berichten: 1159
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:47

Ik heb een jeans rijbroek van eurostar die meer in de kast ligt want die van hv polo zit beter en die van hh nog beter :)
Koop meestal alleen nog hh rijbroeken, hebben een winkeltje op stal en aan het eind van het seizoen altijd 30% korting :D

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 23:48