Ervaringen Back on Track beenbeschermers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

frutsels

Re: Ervaringen Back on Track beenbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:09

edice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 15:41

Heeft er iemand ervaring met de mesh brush boots?

frutsels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 17:34

Dat zijn hele fijne beschermers, lekker zacht en flexibel. Ze zijn er met en zonder bont. Die zonder bont zijn pas eind januari weer leverbaar. Alleen die met bont zijn op dit moment nog leverbaar in maat L.

Dat zijn deze
http://backontrackvoorpaarden.nl/index. ... r=category

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:00

frutsels schreef:
Dat zijn hele fijne beschermers, lekker zacht en flexibel. Ze zijn er met en zonder bont. Die zonder bont zijn pas eind januari weer leverbaar. Alleen die met bont zijn op dit moment nog leverbaar in maat L.

Dat zijn deze
http://backontrackvoorpaarden.nl/index. ... r=category

hoe zit dat met een bontvoering en werking van de back on track?
werkt dat gewoon door het bont heen?

edice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:37

Zonet de versie zonder bont besteld.
Sorry frutsels, bij de concurrent kreeg ik korting.
Ik ben benieuwd.

Ik vraag me af of ze ook in het wit te verkrijgen zijn.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:42

Ik gebruik ook heel graag zulk soort beenbescherming, met of zonder bont, omdat het zacht is en mijn paard een huidallergie heeft, hier dus ook wel interesse...

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:22

In de omschrijving staat dat het nepbont is, dus dan kan je er wel vanuit gaan dat t gaat zweten.

Mesh materiaal vind ik echt fantastisch. Althans, van le mieux (snugboots). Begreep dat HH of BR ze ook heeft en dat dat ondingen zijn.
Mijn paard zijn benen komen voor het eerst droog en koel onder beschermers weg en geweldige pasvorm.
Ik heb de bot 3 in 1 nog wel in de kast, maar omdat ze daar bezweet onder weg kwamen blijven die in de kast. Al las ik dat dit bij sommige afneemt?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 00:21

Bij hookseurope zijn ze die mash brushing boots ook verkrijgbaar in het wit!

frutsels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 20:46

@ edice. Heb je de kortingscode voor 15% korting niet gebruikt?
Ik weet niet of ze in Nederland in het wit verkrijgbaar zijn, maar ik kan het voor je navragen.

@Jotoma. Normaal gesproken heb je gelijk en zou bont gaan zweten, maar in dit bont zit Welltex materiaal. De lichaamswarmte wordt hiermee gereguleerd dus dat gaat in dit geval niet op.

frutsels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 20:49

@ Edice, de beschermers zonder bont zijn pas eind januari weer leverbaar. Ik weet niet waar je ze hebt besteld, maar het kan dus even duren.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:49

Ik vraag het me af. Het hele been is dicht. De beenbeschermer die ik van bot heb zweet ook nog steeds, als er dan ook nog nepbont tussen zit...

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 00:28

Hier jammer genoeg niet echt een goede ervaring met de Back on track beschermers.
Had peesbeschermers voor de voorbenen maar na een half jaar al 1 kapot doordat het paard iets strijkt met de voorbenen.
Stiksel waar de sluitingen mee vastzitten slijten mee.Dus de sluitingen steeds los.

Sjafrane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:33

Ik ben ook benieuwd naar de mash brushing boot.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:56

Ik blijf nog steeds benieuwd naar de BOT producten, zit zelf te twijfelen om voor men paard toch de aankoop te maken, vooral nu er sprake zou zijn van beginnende spat, lijkt die hakbeschermer me wel wat.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 20:19

Sjafrane schreef:
Ik ben ook benieuwd naar de mash brushing boot.

Hier ook interesse... met name of ze net zo goed de bloedsomloop bevorderen als de andere BoTbeschermers

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 23:46

The_Cat schreef:
Ik blijf nog steeds benieuwd naar de BOT producten, zit zelf te twijfelen om voor men paard toch de aankoop te maken, vooral nu er sprake zou zijn van beginnende spat, lijkt die hakbeschermer me wel wat.

In Canada was iedereen er behoorlijk enthousiast over, liep er ook eentje op stal met een hakbeschermer maar die is kort daarna weggegaan dus uiteindelijk niet meer over gehad of het nu echt werkte...

Zelf wel een tijd met een knieband gelopen en dat heeft zeker uitkomst geboden en nu het kouder is rij ik met de coltrui. Ik heb meestal vrij snel last van mn nek en schouders als het kouder wordt maar ook daar tot nu toe (nog) geen last van.. zou er voor mezelf nog wel een tshirt bij willen en misschien de handschoenen en voor paard wellicht het dekje..

edice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 11:15

Voor mezelf heb ik een t-shirt aangeschaft.
Deze kan ik nog gemakkelijk onder mijn dagelijkse kleding dragen.
Ik had liever een koltrui, misschien koop ik er later nog eentje.
Benieuwd of ik echt een verschil voel.

Voor mijn paard wil ik graag een deken maar ze zijn zo verschrikkelijk duur dat ik tot nu toe de gok niet durf wagen.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 12:11

Kijk maar uit.. Straks wil je niks anders meer :D Ik ben ook een zeer tevreden gebruiker. Inmiddels al een hele collectie spullen voor mijzelf, paard en nu ook de hond :o
Voor mijn paard heb ik een mesh deken, regendeken (dik in de uitverkoop, slechts 50 euro!), een aantal dekjes (gewone dekjes liggen werkloos in de kast) en beschermers. De gallen van mijn paard zijn aanzienlijk geslonken en bij andere kwaaltjes helpt het ook als een trein. Een tijd terug hadden we iets te gek gedaan en had ze 2 dikke achterbenen, na 1 dag met een paar uur de beschermers om was het been bijna weer de normale omvang.

Ik koop de spullen bijna alleen maar met kortingsacties. Oa de paardendrogist heeft regelmatig korting, Horze.nl ook en een aantal andere webshops (backontrackvoorpaarden.nl).

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 12:53

Misschien toch eens bekijken dan bij de volgende kortingsactie van paardendrogist. Heb vorige keer getwijfeld om het meshdeken/beschermers te bestellen. In het algemene spattopic was er iemand helemaal niet tevreden over(over de hakbeschermer dan).

het is natuurlijk ook meteen een hoop geld om zomaar met te experimenteren (dat is het zonde eraan)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 13:25

Er is gelukkig ook wel vraag naar tweedehands producten. Je verliest er inderdaad een bedrag op, maar het verkoopt over het algemeen wel weer goed. Misschien is er nu ook tweedehands iets te vinden? Welke dekenmaat heb je nodig? Ik zag laatst op Facebook een meshdeken langskomen. Ik heb geen ervaring met spat, dus daar kan ik je niks over vertellen.
Ik merk bij mijn paard duidelijk verschil, ook tijdens het rijden. :) Bij mijzelf overigens ook, ik heb door rugproblemen vaak last van mijn rug gehad met lang staan of lang stilzitten. Sinds ik de shirts draag is dat zoveel minder geworden! :D

edice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 13:41

Ik heb maat 205 nodig.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 14:15

Op de de Bokt Markt staat nu een mesh deken in die maat te koop. Niet van mij overigens ;)

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 14:26

ik zoek een mesh in 185 :)

edice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:36

Mette schreef:
Op de de Bokt Markt staat nu een mesh deken in die maat te koop. Niet van mij overigens ;)

Bedankt voor de tip.
Ik heb het deken overgekocht. :D

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:00

edice schreef:
Bedankt voor de tip.
Ik heb het deken overgekocht. :D

Graag gedaan! Veel plezier ermee :D