Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zoefie schreef:Hoi, ik zag toevallig een bericht op de duitse Ebay, geen idee of de maten goed zijn, maar misschien kun je er iets mee.
SUCHE Massimo Dressur II
Preis: VB
Weiterempfehlen:
Details
Erstellungsdatum:
22.10.2014
Anzeigennummer:
252172505
Art:
Reitsattel
Besuche: 00014
Beschreibung
Suche:
Massimo Dressur II, 16,5-17,5" Sitzfläche, 35er Kammerweite und NUR französische Kissen.
Bitte nur Angebote die dem Gesuch entsprechen!
Erstellt mit der eBay Kleinanzeigen App. Jetzt kostenlos iPhone App laden oder Android App laden.
Nachricht schreiben
SuperAssie schreef:romyloverrr schreef:Volgendsmij was hij 4 jaar oud Tamara
Ja dat kan haha. Hij heeft de afgelopen maanden bij mij meer geleden dan voordat ie bij mij kwam anders xd

amillia schreef:zoefie schreef:Hoi, ik zag toevallig een bericht op de duitse Ebay, geen idee of de maten goed zijn, maar misschien kun je er iets mee.
SUCHE Massimo Dressur II
Preis: VB
Weiterempfehlen:
Details
Erstellungsdatum:
22.10.2014
Anzeigennummer:
252172505
Art:
Reitsattel
Besuche: 00014
Beschreibung
Suche:
Massimo Dressur II, 16,5-17,5" Sitzfläche, 35er Kammerweite und NUR französische Kissen.
Bitte nur Angebote die dem Gesuch entsprechen!
Erstellt mit der eBay Kleinanzeigen App. Jetzt kostenlos iPhone App laden oder Android App laden.
Nachricht schreiben
Is iemand die zelf een zadel zoekt...
,echt een vreselijk rotgevoel bah!
hihi)
, men kan idd de boommaat een paar maten verbreden maar dan verbreed ook enkel het voorste gedeelte mee van het kussenkanaal en niet over de hele lengte...althans niet bij dit zadel want de zadelpasser heeft het al 2 maten moeten verbreden toen die het aan het aanpassen was.
dat kan ik jullie zeggen.Het vertrouwen is nu echt bijna foetsie in al die zogehete zadelpassers/makers/fitters enz.
funnyhorses schreef:Bedankt weer voor alle reacties.
Zoefie lief dat je gezocht hebt maar dat is zowiezo niet de maat die diegene zoekt mijn zadel is 18inch.
Wel tof dat je je de moeite hebt genomen,dankjewel hiervoor!!!
funnyhorses schreef:Dit is idd het nieuwste model de dressuur 2.![]()
Maar het hele zadel bevalt me voor geen meter,niet op mijn paard en niet onder mijn kont!![]()
Ik moet mezelf serieus forseren in mn lijf om erin te kunnen zitten,echt een vreselijk rotgevoel bah!
Ik heb dat nog nooit gehad dat ik zooo bescheten in een zadel zit,tuurlijk moet er aan mijn houding ook gewerkt worden maar die is echt niet zo bagger hoor (al zeg ik het zelfhihi)
Het kussenkanaal is wat het is Sizzle, men kan idd de boommaat een paar maten verbreden maar dan verbreed ook enkel het voorste gedeelte mee van het kussenkanaal en niet over de hele lengte...althans niet bij dit zadel want de zadelpasser heeft het al 2 maten moeten verbreden toen die het aan het aanpassen was.
![]()
Ik snap van dat hele zadel niks meer,voel me wel verarschtdat kan ik jullie zeggen.Het vertrouwen is nu echt bijna foetsie in al die zogehete zadelpassers/makers/fitters enz.
Die zweetbladen zijn naar achter getrokken, zodat je, op normale beugellengte, met je knie bijna altijd voor de wrongen komt te zitten en het gevoel hebt alsof je '' bergafwaarts '' rijdt... en daar hapert de zaak.
Pandora2 schreef:Ik zou in dat zadel ook niet kunnen zittenDie zweetbladen zijn naar achter getrokken, zodat je, op normale beugellengte, met je knie bijna altijd voor de wrongen komt te zitten en het gevoel hebt alsof je '' bergafwaarts '' rijdt... en daar hapert de zaak.
Zadels waarbij de wrongen en zweetbladen een ietsje naar voren liggen zitten gewoon een heel stuk beter. Helaas is dat niet meer aan te passen...
Neem dezelfde grootte van zitting en de zweetbladen naar voren en ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat je wel heel comfortabel kan zitten![]()
Om even een ( extreem ) voorbeeldje te geven van zweetbladen die naar voren gericht zijn...het zadel van Edward Gal
Duhelo schreef:funnyhorses schreef:Dit is idd het nieuwste model de dressuur 2.![]()
Maar het hele zadel bevalt me voor geen meter,niet op mijn paard en niet onder mijn kont!![]()
Ik moet mezelf serieus forseren in mn lijf om erin te kunnen zitten,echt een vreselijk rotgevoel bah!
Ik heb dat nog nooit gehad dat ik zooo bescheten in een zadel zit,tuurlijk moet er aan mijn houding ook gewerkt worden maar die is echt niet zo bagger hoor (al zeg ik het zelfhihi)
Het kussenkanaal is wat het is Sizzle, men kan idd de boommaat een paar maten verbreden maar dan verbreed ook enkel het voorste gedeelte mee van het kussenkanaal en niet over de hele lengte...althans niet bij dit zadel want de zadelpasser heeft het al 2 maten moeten verbreden toen die het aan het aanpassen was.
![]()
Ik snap van dat hele zadel niks meer,voel me wel verarschtdat kan ik jullie zeggen.Het vertrouwen is nu echt bijna foetsie in al die zogehete zadelpassers/makers/fitters enz.
Waarom maakt je zadelmaker een nieuw zadel twee maten breder?
Normaal meten ze je paard op,stel dat die boom 35 heeft, dan dient hij toch een zadel in maat 35 te bestellen,en heb je de optie om te verbreden of versmallen als het nodig is....
funnyhorses schreef:Pandora2 schreef:Ik zou in dat zadel ook niet kunnen zittenDie zweetbladen zijn naar achter getrokken, zodat je, op normale beugellengte, met je knie bijna altijd voor de wrongen komt te zitten en het gevoel hebt alsof je '' bergafwaarts '' rijdt... en daar hapert de zaak.
Zadels waarbij de wrongen en zweetbladen een ietsje naar voren liggen zitten gewoon een heel stuk beter. Helaas is dat niet meer aan te passen...
Neem dezelfde grootte van zitting en de zweetbladen naar voren en ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat je wel heel comfortabel kan zitten![]()
Om even een ( extreem ) voorbeeldje te geven van zweetbladen die naar voren gericht zijn...het zadel van Edward Gal
AMEN!![]()
Dat is wat ik dus ook zeg!
Ik had alleen de eerste 2 pagina's gelezen en de eerste foto's bekeken...