Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
viphorse schreef:Ik vind het tot nu toe de beste dekens die ik heb maar vind ze wel iets te dik .
Maar ze doen het er maar mee warm is het toch wel.
Zijn er mensen die een vliegenmasker gebruiken ? Ik heb ze nog nooit gebruikt maar dazen zitten er genoeg op het hoofd.
bij mijn paard bedekken ze de hele buik wel
en bij de fjord van vriendin en haflinger die ik gehad heb ook. Yvank_ schreef:mm apart dan! Bij mijn paard wel volledigen bij de fjord van vriendin en haflinger die ik gehad heb ook.
Koekeroekus schreef:Ik heb laatst de hkm zebradeken gekocht bij agradi. Zebra strepen werken echt. Gister het bos ingeweest en de pony had nergens past van. Normaal loopt ie zo te gooien met zijn hoofd dat het wel een dronken pony leek. Nu heerlijk relax door het bos gereden. En ikzelf had ook een stuk minder last. Heb dan wel zown rij vliegendeken. Het gat voor het zadel had iets groter gemogen. Voor de rest paste hij prima.
dus misschien maar 1 op voorraad nemen. lukka63 schreef:Koekeroekus schreef:Ik heb laatst de hkm zebradeken gekocht bij agradi. Zebra strepen werken echt. Gister het bos ingeweest en de pony had nergens past van. Normaal loopt ie zo te gooien met zijn hoofd dat het wel een dronken pony leek. Nu heerlijk relax door het bos gereden. En ikzelf had ook een stuk minder last. Heb dan wel zown rij vliegendeken. Het gat voor het zadel had iets groter gemogen. Voor de rest paste hij prima.
ik heb ook de hkm zebra vliegen uitrijdeken de andere heeft een blauwe en heeft veel meer last.
hoe valt de gewone zebra vliegendeken van HKM.
ik vond vanmorgen de bucas met een scheurdus misschien maar 1 op voorraad nemen.