Ik vind het ook vreselijk uitzien, maar zou er zelf ook een willen voor mijn Ainsley. Vind het veel mooier zonder grote 'overbodige' hoek erin, dus rijd ik nu zonder dek, wat niet erg fijn is voor het zadel.
Lusitana
Geplaatst: 14-08-13 14:06
Kwestie van vaak zadelzeep gebruiken, liefst elke dag na het rijden.
De kunsten van Dabo had ik al op Facebook gezien. Goed idee! En mooi uitgevoerd.
Karla
Geplaatst: 14-08-13 15:13
ik dacht echt dat dat er niet uit zou zien maar dit ziet er uit alsof je het in de winkel hebt gekocht!
tandlozemum
Geplaatst: 14-08-13 16:25
mooi zeg!
je bent goed bezig! ik heb ook nog wel een Anky die je mag verknippen.
zo, ik dacht wat een lang topic zeg, als reactie op een foto van een verbouwd dekje. Haha maar ik zie dat het zelfs een anky-staartje heeft gekregen, dit project van je. Leuk, misschien wordt het inderdaad wel in productie genomen
Super creatief hoor! Maar je wist al dat ik dat vond haha!
Zou wat zijn als je idee op de markt word gebracht door Anky!
kwaanders
Geplaatst: 15-08-13 11:26
Zoals de meesten hier, kreeg ik inderdaad ook spontaan kippenvel toen ik las : "De schaar erin"! Ik dacht, daar word een Anky pad geruïneerd! Gelukkig viel dat mee. Ik vind het eindresultaat heel mooi geworden, well done!
Ik persoonlijk zou het wel mooier vinden als het echt in zadelvorm is, dus niet gebold bij het uitgesneden stuk maar in een hoek... Net als de kussens richting zweetbladen.