Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CK88 schreef:Citaat:Neopreen kan wel zeker ademend zijn aangezien ze in de jaren heel ver zijn met de ontwikkeling hiervan. Het wordt ook al veel toegepast in bijvoorbeeld neopreen sokken. Het gaat dus veel verder dan alleen het isolerende en waterdichte neopreen wat gebruikt wordt voor de duikpakken. Het is een bepaalde techniek met een soort micro gaatjes in het neopreen. Dus wel degelijk een geschikt (sterk, zacht, makkelijk te reinigen) materiaal voor peesbeschermers.
Het maken van gaatjes in neopreen maakt het niet ademend, die sokken wat jij bedoeld zijn ook voor duikers om ze warm te houden. Bij alles wat ik van neopreen kan vinden zie ik nergens dat het ademt? Ik heb van die 3 in 1 beschermers gehad die ademden doordat er gaatjes inzaten, maar de benen kwamen er net zo nat onderweg als normaal.
Maar ach schade aan de paardenbenen komt pas nadat het er 40 graden onder wordt geloof ik? Met hele warme dagen denk ik dat je dan een beetje moet uitkijken wat je om de benen doet. En ik vind ze ook prachtig hoor de flex trainers! Voor de mooi (en voor dat geld) zou ik ze ook zeker kopen.
Klasien schreef:EngeltjeS, die passen mooi. Ik heb van de BR pro max voor S en achter M, dat zou met deze ook moeten passen. Ik vind het witte minder mooi moet ik zeggen, dat is creme kleurig toch mooier in combinatie met bruin en Haflinger.
CK88 schreef:Citaat:Geen aanval maar dan moet je nog iets beter zoeken![]()
Ben zelf (door mijn opleiding) altijd erg geinteresseerd in (vernieuwde) stoffen en alles wat daarmee te maken heeft, vandaar.
Ik ben daar wel heel benieuwd naar dan, en heb je hier informatie over voor ons?
little_birdy schreef:nou voor mij geen flex trainers meer als het boven de 20 graden is
benen waren weer bloedheet onder de beschermers
achter zelfs wat vocht eronder door de hitte .....
ik gebruik ze alleen nog voor foto's en als het koel is .....