Trailerstickers van specifieke rassen! Niet echt iets dat broodnodig is, maar zou het leuk vinden als er zoiets zou komen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aranel schreef:Ik heb vandaag bedacht dat ik iets mis![]()
Trailerstickers van specifieke rassen! Niet echt iets dat broodnodig is, maar zou het leuk vinden als er zoiets zou komen
Rox87 schreef:Heb niet heel het topic doorgelezen dus ik weet niet of het al genoemd is maar 'tussenmaten'.
Mijn haflinger heeft geen cob en geen full met hoofdstel en halster, geen pony en geen full met peeskappen!
nickyu schreef:Ts zoekt dus echt iets nieuws , iets waarvan je denkt ,ooit eens tegen gekomen bent ,
goh dat zou handig zijn , waarom is dat er nog niet ?
dan kan ze onderzoeken of de vraag groot genoeg is en wat evt productie zou kosten
of het de moeite waard is dat product te ontwikkellen en patent aanvragen
Anne_GTI schreef:Mijn dochter wilde graag een cap met stappenteller en kilometerteller en als het effe kan ook nog cruisecontrol.
ikke_draver schreef:bestaan er ook liverpoolbitten met een enkelgebroken mondstuk ?
ik kan t namenlijk niet vinden... ( pb als je iets weet ! )
Ladygiroc schreef:Misschien niet helemaal onvindbaar maar caps voor een ovaal hoofd. Ik heb praktisch alle merken op mijn hoofd gehad, er past er 1 ! Maar die kost wel zo'n 500 euroLaat ik nou liever een iets goedkoper exemplaar hebben.
Verder lijkt me een manentrekker-schaartje-mesje-en-manensnijder in 1 wel handigSoort zakmes idee en dat je dan alles bij de hand hebt.
Alane schreef:Ladygiroc schreef:Misschien niet helemaal onvindbaar maar caps voor een ovaal hoofd. Ik heb praktisch alle merken op mijn hoofd gehad, er past er 1 ! Maar die kost wel zo'n 500 euroLaat ik nou liever een iets goedkoper exemplaar hebben.
Verder lijkt me een manentrekker-schaartje-mesje-en-manensnijder in 1 wel handigSoort zakmes idee en dat je dan alles bij de hand hebt.
Ben ik wel benieuwd welke cap dat is.
MelanieB schreef:GPA past idd goed op ovaal hoofd, Samshield en KEP ook. (die laatste 2 kunnen geheel naar wens)