missende paardenproducten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:02

Ik heb vandaag bedacht dat ik iets mis :Y)

Trailerstickers van specifieke rassen! Niet echt iets dat broodnodig is, maar zou het leuk vinden als er zoiets zou komen :)

tamary

Re: missende paardenproducten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:13

Er zijn bedrijven die je eigen ontwerp printen, meestal voor achterop de auto, maar op de trailer moet dan ook wel lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:18

Aranel schreef:
Ik heb vandaag bedacht dat ik iets mis :Y)

Trailerstickers van specifieke rassen! Niet echt iets dat broodnodig is, maar zou het leuk vinden als er zoiets zou komen :)

Nou, op flanders horse expo in gent stond er zo een stand. Denk dat ze van 30 rassen stickers hadden. Waren duitsers, maar de website zou ik dus niet meer weten.

Rox87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:23

Heb niet heel het topic doorgelezen dus ik weet niet of het al genoemd is maar 'tussenmaten'.

Mijn haflinger heeft geen cob en geen full met hoofdstel en halster, geen pony en geen full met peeskappen!

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 07:43

Rox87 schreef:
Heb niet heel het topic doorgelezen dus ik weet niet of het al genoemd is maar 'tussenmaten'.

Mijn haflinger heeft geen cob en geen full met hoofdstel en halster, geen pony en geen full met peeskappen!

Dan kun je kijken naar de Duitse maten. Mijn ervaring is dat deze ertussen hangen.

Ik heb voor mijn haf kieffer (full) hoofdstellen. Deze passen. Probleem hier zit bij de neusriemen en de frontdelen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:26

we zitten nu op pagina 8 .. en nog steeds zie ik continu mensen roepen om reeds bestaande producten
bij zeker de helft denk ik "hebben we liggen , heeft die liggen , is er .. chips bij wie ook alweer ..

spaanse hoofdstellen zijn er t/m maat shet ,hebben hier jaren gelegen
omdat er simpel weg GEEN VRAAG NAAR WAS .. lange slanke rij broeken , hoeveel wou je der hebben?
idem voor extreem brede kuit laarzen , op maat gemaakt ja .. er is simpel weg niet genoeg vraag naar apparte maten om deze
zodanig te produceren dat ze overal verkrijgbaar kunnen zijn
shet halsters in allemaal leuke printjes idem dubbelgebroken watertrensjes vanaf 8 cm klein genoeg ?
tussen maten ? meten is weten en alle merken vallen anders
wij hebben diverse maten in shet halsters bv idem voor trekpaard
korte frontjes en kleinere neusriemen zie je vooral bij de goedkopere merken ..

de goedkope borstels zijn er gewoon nog , maar er is meer vraag naar kleur setjes en betere kwaliteit leuke prints en kleurtjes
de simpele basics blijven hier en hoor van collega's idem , het langst liggen ,
het moet kleurtje of printje hebben setje zijn topkwaliteit en dan tegen de prijs van de basics ..

die caps .. verstelbaar , zijn er ook ! (niet de casco) maar ze zijn ook gelimiteerd aan de vorm mogelijkheden
omdat ze verstelbaar moeten zijn en MEERDERE TYPEN MOETEN KUNNEN PASSEN

Bepaalde dingen zijn er ook (niet meer) omdat de vraag veeeeel te klein is
of dat het gewoon een bepaalde kwaliteit moet hebben

en bepaalde dingen zijn duurder juist omdat de vraag zo klein is en dus niet in massa geproduceerd kunnen worden , mini peesjes in diverse kleuren bv
die kunnen we laten maken , minimaal afname voor de importeur = 1000 paar PER KLEUR
zoveel vraag IS ER SIMPEL WEG NIET IN NOORD EUROPA

daarbij voldoen de aanwezige prdcuten voor het doel
maar ja .. we zillen makkelijk , leuk en goedkoop
een goede deken maat shet kost inkoop echt het zelfde als die deken in een gangbaardere maat
ze gaan echt per maat niet uitrekenen (want waar ligt de grens , 10cm meer bij rug 95 10cm meer bij 105 etc ) hoeveel minder ze eventueel in materiaal kosten zijn
daarbij is dat verschil nihil
das uberhaubt vaak het euvel van kleine paardjes eigenaren dat ze ook kleine prijsjes verwachten ..

een inenting voor KB kost ook echt het zelfde als inenting mini
idem voor de hoefsmid

TS zoekt echt producten die er nog niet zijn

wat er bv ook is maar men "nergens"kon vinden zijn transport beschermers voor kleintjes
heb 1 set shet op voorraad , al 4 jaar ! sindsdien vraag gehad naar b welsh maatjes
wel 4 x :Y) en alle andere maten :j en die op maat laten maken ..
dus wouw jongens 4 sets verkocht op 4 jaar
jaaaa die kunnen we wel in diverse kleuren laten produceren , alle 5 de maten , is zooooooveeel vraag naar

we hebben sinds kort een liksteen houder voor in de paddock bv , die was er nog niet :Y)
zo'n soort idee zoekt ts en hoopt het te kunnen produceren tegen kleine prijs en rijk te worden :D
zoals dagelijks nog een paar honderd ontwerpers en brainstormers voor heel veel grote bedrijven bezig zijn

een beste idee van nederland idee

kleine kaptomen zijn er , ben even naam kwijt wie die ook alweer had , komt uit china
verschillende kleuren , maar wederom .. minimum afname is niet leuk en staat NIET in verhouding tot de vraag ..

de leverancier stond dit jaar weer op spoga ..
veel geld ? zou je importeur voor heel noord europa moeten worden wil je kiet kunnen draaien

en dat willen ze al jaren niet ,de producent dus , 1 grote wederverdeler , ze willen per 500 of 1000 stuks aan 1 winkel verkopen
en diverse .. anders verdienen ze der minder op -O-

Ts zoekt dus echt iets nieuws , iets waarvan je denkt ,ooit eens tegen gekomen bent ,
goh dat zou handig zijn , waarom is dat er nog niet ?
dan kan ze onderzoeken of de vraag groot genoeg is en wat evt productie zou kosten
of het de moeite waard is dat product te ontwikkellen en patent aanvragen

en dan hopen dat er geen grote jongen meeleest die der voor is 8-)

ikke_draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:00

bestaan er ook liverpoolbitten met een enkelgebroken mondstuk ?
ik kan t namenlijk niet vinden... ( pb als je iets weet ! )

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:04

Voor menbitten kan je kijken bij ralf coolen ruitersport
en voor mini tuigen met gekleurde onderleggers bij roeke ruitersport

sanne1221

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:05

Seretide voor paarden

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 10:09

owja en bij equimatsh hebben ze ook nog kleine bitjes

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 17:16

nickyu schreef:
Ts zoekt dus echt iets nieuws , iets waarvan je denkt ,ooit eens tegen gekomen bent ,
goh dat zou handig zijn , waarom is dat er nog niet ?
dan kan ze onderzoeken of de vraag groot genoeg is en wat evt productie zou kosten
of het de moeite waard is dat product te ontwikkellen en patent aanvragen

Merci! :)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:29

graag gedaan ,

ga je naar de spoga ? heb je uitnodiging?
als je verder info daarover zoekt mag je me mailen
is een der grotere beurzen voor leveranviers en groot/detail handel
daar komen veel manufactores , en zie je zoiezo veel (ver) nieuwde ideeen voorbij komen

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:31

Mijn dochter wilde graag een cap met stappenteller en kilometerteller en als het effe kan ook nog cruisecontrol.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:34

Anne_GTI schreef:
Mijn dochter wilde graag een cap met stappenteller en kilometerteller en als het effe kan ook nog cruisecontrol.

:')

stappen tellers en kilometer tellers zijn wel los verkrijgbaar
:= maar cuise control is er nog niet , lijkt me ook wel wat :+

ikke_draver schreef:
bestaan er ook liverpoolbitten met een enkelgebroken mondstuk ?
ik kan t namenlijk niet vinden... ( pb als je iets weet ! )

heb je info gestuurd dat die er dus zijn en waar oa te verkrijgen
? je hebt ook topic geopend dat je m al hebt en vraagt naar de werking ..

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:12

Noodrem.

Fatsoenlijke zadeldrager voor in de auto

Hoofdstelhouder voor in de auto

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:32

Misschien niet helemaal onvindbaar maar caps voor een ovaal hoofd. Ik heb praktisch alle merken op mijn hoofd gehad, er past er 1 ! Maar die kost wel zo'n 500 euro }:0 Laat ik nou liever een iets goedkoper exemplaar hebben.

Verder lijkt me een manentrekker-schaartje-mesje-en-manensnijder in 1 wel handig :j Soort zakmes idee en dat je dan alles bij de hand hebt.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 02:26

Ladygiroc schreef:
Misschien niet helemaal onvindbaar maar caps voor een ovaal hoofd. Ik heb praktisch alle merken op mijn hoofd gehad, er past er 1 ! Maar die kost wel zo'n 500 euro }:0 Laat ik nou liever een iets goedkoper exemplaar hebben.

Verder lijkt me een manentrekker-schaartje-mesje-en-manensnijder in 1 wel handig :j Soort zakmes idee en dat je dan alles bij de hand hebt.

Ben ik wel benieuwd welke cap dat is.

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:42

Inderdaad afmetingen, ik zou dit bij beenbescherming e.d. ook wel fijn vinden aangezien dit nogal verschilt per merk hoe de maten uitvallen.

En beenbescherming met wat grotere omvangmaat (de normale BR beschermers Full zijn voor mijn tinker zo'n 4/5 cm te klein qua omvang), en grotere maten springschoenen (die ook weer niet te lang zijn).

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:47

steffyentom schreef:
Oja betaalbare rijlaarzen leer voor brede kuiten, ook een drama om aan te komen. Gaan bijna overal maar tot 41 kuit.

Hier het zelfde :).

En goede informatie op producten

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:57

Alane schreef:
Ladygiroc schreef:

Ben ik wel benieuwd welke cap dat is.

Merk weet ik zo even niet meer (GPA of shamshield) maar je kunt er strass steentjes etc op laten zetten en helemaal naar wens laten maken.
Laatst bijgewerkt door Ladygiroc op 30-08-12 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:00

GPA past idd goed op ovaal hoofd, Samshield en KEP ook. (die laatste 2 kunnen geheel naar wens)

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:03

Een donkerbruine frontriem, met gouden bling bling!
en met gedeeld kopstuk (of hoe heet dat ook alweer?)

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:08

een soort ragebol zweepje voor bosrijke buitenritten B-)

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:08

peesbeschermers en springschoenen aan elkaar hoef ik geen uur te zoeken naar dat kleur springschoenen dat bij mijn peesbeschermers past.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:20

MelanieB schreef:
GPA past idd goed op ovaal hoofd, Samshield en KEP ook. (die laatste 2 kunnen geheel naar wens)

En je hebt nog verschillende types per merk.

GPA titium is ronder dan de speedair.

De zadel en hoofdstelhouder die ik wil voor in de auto zijn niet die standaard prutsdingen die je overal knt kopen.
Ik wil en degelijk en fatsoenlijk en mooi.
En mn de hoofdstelhanger moet minstens halfrond zijn, zodat het kopstuk gevormd blijft.

Hoofdsteltassen mogen ze van mij ook van de aarde verbannen.