Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Heeft een hoop geduld en gesleur met zadel gekost, een hoop gekke eisen/extra foto's/pasgedoe en rare reacties maar de moeite is uiteindelijk beloond met een redelijk acceptabele opbrengst 
Heb me verwonderd over de brutaliteit van mensen. S_en_Z schreef:Ben ik even blij dat ik vorig jaar mijn Prestige zadel binnen 2 weken voor 500,- heb kunnen verkopen! (zadel was al bijna 10 jaar oud maar zag er nog heel mooi uit... was toen bijna 5000 gulden in aanschaf omdat het op maat gemaakt werd..)
Mijn blauwe dressuurhoedje raak ik overigens voor 30 euro aan de straatstenen nog niet kwijt terwijl we daar destijds 275 gulden voor betaald hebben en er misschien 10 x mee gereden is

Diepe zit, 18 inch, boomaat 33/34. Alexandra_ schreef:Uhm ik zoek nog een zadel
Niet een te dure, paard moet nog groeien in de breedte.
NathalietjeB schreef:hier ook een zadel te koop liggen...
een continental equiflex western zadel...full quarter zadel meet van voor naar achter 50 cm
ook al aantal onzin biedingen gehad van 100 euro.
terwijl er wel 2 pads bij zitten waarvan 1 nieuw.1 nieuwe singel en ook een westernhoofdstel maat cob met bling bling frontriem,..
Heb je link even bekeken
Er zit, met name voor de westernruiters, nogal verschil in. Een endurance is perfect voor iemand die recreatief wil rijden, maar hij is niet showlegal
Daarom zullen veel westernruiters er geen interesse in hebben.
Maar Equiflexen en Kieffers doen het nog steeds goed op Ebay Duitsland. Maak dus goede foto's. Zoek de nummers en maten erbij (voor de Equiflex zou die onder de horn moeten staan) Maak op je beste Duits (of in noodgeval Engels) een advertentie, en plaats die rechtstreeks op Ebay.de Zelfs aangemeld in NL kan je daar advertenties plaatsen. Zoek van te voren even goed uit wat verzenden naar Duitsland kost en vermeld ook dat erbij. Ik gok dat jou Equiflex daar aardig bij de prijs in de buurt komt die je ervoor wilt hebben. Alleen wel het advies maak er wel een veiling van en geen vaste prijs (dan moet je echt net iemand hebben die dat zadel zoekt).
) Maar ik denk dat het je de meeste kans geeft je zadel voor een goede prijs kwijt te raken. Ga daar maar eens rondkijken wat jou merk nog kwa prijs doet. Zeg je er wel gelijk bij, de Endurance is ook in Dld iets minder gewild dan de westernuitvoering. Jotoma schreef:Ik heb de advertentie opnieuw geplaatst en kreeg vrij snel een reactie van iemand die op 1,5 uur rijden bij mij vandaan woont. Ze wil de helft overmaken, zadel passen en als t past de rest overmaken. Past t niet stuurt ze m terug.
Zouden jullie dat doen?
Ik twijfel nog ff omdat je zadel bij de post ook beschadigt kan raken en wat doe je dan?
Jotoma schreef:Ik heb de advertentie opnieuw geplaatst en kreeg vrij snel een reactie van iemand die op 1,5 uur rijden bij mij vandaan woont. Ze wil de helft overmaken, zadel passen en als t past de rest overmaken. Past t niet stuurt ze m terug.
Zouden jullie dat doen?
Ik twijfel nog ff omdat je zadel bij de post ook beschadigt kan raken en wat doe je dan?
nombrado schreef:Alexandra_ schreef:Uhm ik zoek nog een zadel
Niet een te dure, paard moet nog groeien in de breedte.
Kheb helaas niks meer 2e hands van Zaldi (enige merk wat ik verkoop)
Voordeel is wel, dat de boom van deze zadels verbreed kunnen worden, dus geen probleem met jonge opgroeiende paarden.
Mocht je een 2e hands vinden van zaldi , en de boom is te breed of te krap, dan zou ik hem voor je kunnen aanpassen.
Heeft de Zaldi een kunststof boom??? Dat hij zo makkelijk aan te passen is. rina schreef:Je maakt me nieuwschierigHeeft de Zaldi een kunststof boom??? Dat hij zo makkelijk aan te passen is.
Ik heb eeeeeeuwen geleden een Zaldi gehad, ergens bij een paard erbij gekregen. Was echt een heel fijn zadeltje.
, zo sterk is hij)Jotoma schreef:Ik heb de advertentie opnieuw geplaatst en kreeg vrij snel een reactie van iemand die op 1,5 uur rijden bij mij vandaan woont. Ze wil de helft overmaken, zadel passen en als t past de rest overmaken. Past t niet stuurt ze m terug.
Zouden jullie dat doen?

. Ik zeg ook altijd 'kan niet', maar je kunt inderdaad ook pas hetgeld teruggeven als hij in dezelfde nette staat retour komt. Ook al kun je dan ook weer gedonder krijgen als dat niet gebeurt.
).