Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nicky_rilana schreef:sorry maar ik vroeg in je andere topic ook iets en daar ga je ook al geen antwoord op dus ik dacht ik geeft het maar dan weet ze het al vast

nicky_rilana schreef:ja maar als je vader dat verhaal leest dan gaat er misschien wel een knop om en denkt hij misschien heeft mijn dochter dit wel geschreven. kun je dan misschien wat info over je pony geven, wat voor ras en zo

Was een grapje, beetje humor mag, toch? jazzgps schreef:mika11 schreef:Maar je hebt toch al een nieuw bit?
nee die moet ik nog gaan kopen,![]()
Omdat iedereen het telkes over een ander bit heeft. dan ga ik weer twijfelen aan mijn keuze ,die ik op dat moment gemaakt heb.
jazzgps schreef:onley schreef:welk bit ga je kopen?
Mijn merrie heeft ook weinig ruimte in haar mond
advies van mijn tandarts een dun bitje enkel gebroken en die heb ik gevonden
is wel een blauwe kunstoffe geworden maar ze loopt er erg fijn op
Ik moet het bit nog gaan bestellen, heb je toevallig een link, zo dat ik het bit kan gaan bekijken. ?
Muppett schreef:Ach we kunnen nog 8 pagina's voll*len maar dat heeft geen zin! Laat haar het lekker zelf uitvogelen en voor mijn part met een nekring gaan rijden. Of helemaal niet.
, maar neckrope
jazzgps schreef:Muppett schreef:Ach we kunnen nog 8 pagina's voll*len maar dat heeft geen zin! Laat haar het lekker zelf uitvogelen en voor mijn part met een nekring gaan rijden. Of helemaal niet.
Heb jij niks beter te doen, of zo , dan deze onzin te gaan plaatsen,
En het is geen nekring, maar neckrope
![]()
En wat maakt het uit hoeveel paginas je aan het praten bent .als er nou net het juist bit op pagina acht verschijnt het zij zo,