Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bandida schreef:]
Voor alle sport die op snelheid gaat (dat is dus ook endurance) wil je een groot deel van de tijd in verlichte zit je paard stimuleren om sneller voorwaarts te gaan of hoger te springen gaan, dus breng je je gewicht iets naar voor en geef je de voorhand ruimte om zijn werk te doen.
Moragh schreef:Voor alle sport die op snelheid gaat (dat is dus ook endurance) wil je een groot deel van de tijd in verlichte zit je paard stimuleren om sneller voorwaarts te gaan of hoger te springen gaan, dus breng je je gewicht iets naar voor en geef je de voorhand ruimte om zijn werk te doen.
Moragh schreef:De bomen van engelse zadels zijn ook gemaakt op eenzelfde manier (met dan metaal versterking...)
Foto van het IJslandertje is tikkie vaag, de hoge pommel vertekent een beetje.... dus ik vind het heel moeilijk hierop te beoordelen (als de boom te krap is kantelt het nl ook, dus is het de maat van de boom of het dieptepunt van de boom wat je hier ziet?)
Cambiar schreef:Ik zou het graag een kans geven en deze boom proberen voor m'n eerste ontwerp. Ik heb veel gelezen over bomen en alles heeft z'n voor-en nadelen.
Bandida schreef:Cambiar schreef:Ik zou het graag een kans geven en deze boom proberen voor m'n eerste ontwerp. Ik heb veel gelezen over bomen en alles heeft z'n voor-en nadelen.
Dit type dan?
http://www.boisflex.com/equipement-eque ... donnee.php