Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Misterylady schreef:@Safiera: volgens mij was dat noodgedwongen
Ze hadden een haflinger als lespaard en die was erg rond en gezond
Paste niks anders op. Maar deze haflinger is inmiddels weg en het zadel is -gelukkig- gebleven. Het ligt nu op een fjord.
pmarena schreef:Mja , misschien ligt daar nog een stukje verantwoordelijkheid voor mij ook , dat ik wellicht via de site beter moet informeren welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn qua zadels en pads , wat er in de loop der jaren voor veranderingen en gevolgen daarvan zijn geweest......maar het is nu al zo'n veels te uitgebreid rommeltje zo veel pagina's als de site heeft
Slofje schreef:@pmarena, ik zou t fijn vinden als er bij sommige dingen centimeters bijstonden, dan kun je het ook zelf nachecken. Zoals hoeveel cm de maat 1 van een virginia rose is bijvoorbeeld, of dus hoe dik de vpsloze pads en de vpspads zijnMisschien is dat een idee? Daarnaast had zij t zadel gekocht op zo'n stand tijdens een event, dus vind niet dat t deels jouw schuld is ofzo..
Ohja, een vraagje.. vroeger bestonden er een soort uitsteeksels achter de zadels die de flanken beschermden tegen zadeltassen, maar toen ik de pagina opvroeg bestond hij helaas niet meer.. bestaan die nog of zijn die nergens meer te koop"?