OlympusN schreef:EEN GELDMACHINE!
En een 2de versie van mezelf. Die ik dan naar dingen kan sturen waar ik geen zin in heb, en dat ik gewoon in bed kan blijven liggen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

poes schreef:Ik wil een bit waarmee je alleen kunt aanwijzen en begrenzen tot op het randje van onaangenaam, en niet kunt pijn doen.
Gewoon een BREED paard zoeken. Hoeveel been een paard kan hebben zit hem niet in zijn hoogte, maar in volume van het lichaam, borstomvang.Citaat:Ik wil een paard van 1m80, waar mijn lange benen op passen, en toch de bewegingen van een dressuurtopper heeft.
Rijbroeken horen midden op de kuit te eindigen. Lijkt me stug dat je er geen vind die daar eindigen.Citaat:Ik wil rijbroeken die lang genoeg zijn (ze bestaan NIET tenzij op maat).
Weet niethoe je een longe in de knoop krijgt, maar er bestaan dikke koordlonges die bijna niet in de knoop te krijgen zijn.Citaat:Ik wil een longe die nooit in de knoop raakt.
Daar kan je paard niet op lopen. Het is handiger te leren vallen op de juiste manier.Citaat:Ik wil een bakbodem waarop je niks kunt breken of pijn doen als je valt.

mysa schreef:Een (paardvriendelijk) systeem dat er voor zorgt dat een paard niet op hol kan slaan. Automatische beenblokkering of zo
Sodeletuut schreef:Mijn vriendin en ik hadden gisteren toch iets perfects bedacht!
Een overkapping voor over de wei, die je met een knop er op en af kan schuiven! Dan is de wei altijd mooi droog, en hebben de paarden geen last van wind en regen, en als de grond dan te droog wordt, druk je als het regent, eventjes op de knop, en als het goed is, doe je hem er weer op. Nooit meer modder en vies!
Oh ja, met verwarming, zodat de grond niet bevriest.
en ik denk egt niet dat ik de enigste ben, want dat is toch gewoon Ideaal voor je paarden!