ik doe het eigenlijk ook altijd, maar verder doet bij mij op stal het volgensmij niet. van 1 iemand weet ik dat ze het wel doet, maar de rest niet.
ik had ooit gehoord dat dat moest, en doe het ook uit mezelf, lijkt mij ook niet fijn een ijskoud ding in je mond. maar dat dat ervan kon komen (die blaren enzo) wist ik niet....
Eigenlijk doe ik dat al heel mijn leven, bit opwarmen swinters, maar nooit over nagedacht eigenlijk. Waarschijnlijk denk ik dat paard dat niet fijn zou vinden, en kleine moeite om het even op te warmen in mijn handen.
gwoonRosaa
Geplaatst: 30-12-09 13:28
nooit zo bij stilgestaan! t is maar goed dat mijn hoofdstel binnen ligt haha
amillia
Geplaatst: 30-12-09 13:38
Ik weet dat het moet/beter is maar tenzij het echt vriest ben ik er zo nu en dan een beetje laks mee.... mischien ook omdat m'n moeder het onzin vind en zegt dat ik het gewoon in moet doen als ik er eerst mee in m'n handen blijf staan. maar dat van blaren dat wist ik niet...
Ik voel altijd even aan het bit voor ik het indoe. Is het echt koud dan houd ik hem even vast, anders gaat hij direct de mond in.
Eulogy
Geplaatst: 30-12-09 18:43
iemand ergens een paar bladzijden terug zei: 'Water wat ze drinken is vaak kouder'. Een bit kan onder nul zijn, water niet (want water onder nul is ijs en dus geen water maar een váste stof)
Astridhorse
Geplaatst: 30-12-09 18:46
Ik doe het nooit, omdat ik een appelbit/happymouth bit gebruik. Maar met een ijzeren bit deed ik het altijd wel . Ik heb ineens nog een voordeel van mn bit, dat ding wordt lang niet zo koud