Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lakshmi schreef:zoiets zie je hier helaas dus weinig meer..
lakshmi schreef:In Marokko kan je volgens mij inderdaad wel zadels als je tweede voorbeeld tegenkomen.
lakshmi schreef:NeeEn het moet dus flexibel zijn, later weer verkopen wordt lastig aangezien het meenemen nogal een gedoe is,
Huertecilla schreef:caj2008 schreef:maar toch worden er dekjes verkocht voor zulke zadels.
en worden ook boomloze zadels verkocht
caj2008 schreef:Ja idd ik weer niet wat er in die koker zit maar er zou best een bosje bloemen in kunnen
oomens schreef:caj2008 schreef:Ja idd ik weer niet wat er in die koker zit maar er zou best een bosje bloemen in kunnen
Op de foto zit er een pistool in (en aan de andere kant van het paard zit er nog een), maar een bosje bloemen kan er prima in, al heb je daar op je paard niets aan.
Je kunt er ook flesjes drinken in doen. Je hoeft bijvoorbeeld niet veel fantasie te hebben om in de pistoolhouder op de foto een (ondersteboven) precies passend .
martina1 schreef:Ik zit er over na te denken om een australian stock zadel te kopen voor mijn paard. Maar ik vroeg mij af of iemand weet of deze ook te koop zijn voor de slankere sport paarden.