Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wildflower schreef:Ik ben me aan het orienteren op een Kent & masters springzadel. Heeft één van jullie daar ervaring mee en foto's van?
sammie18 schreef:Wildflower schreef:Ik ben me aan het orienteren op een Kent & masters springzadel. Heeft één van jullie daar ervaring mee en foto's van?
Wil je daar ook al foto's van je wordt wel vervelend. Er is geen springzadel maar vhz naar spring, vertelde Helen me. Kan eventueel wel weer een foto maken(heb hem nu nog op proef), ik vind hem niet lekker zitten, krijg last van mijn knieën, terwijl hij voor de rest wel lekker zit. Ik wil toch wel een echt springzadel, heb ook niet van die hele lange benen, dus dan zit het ook beter. Heb denk ik wel mijn keuze gemaakt wat betreft mijn springzadel, de ander die ik op proef heb, zit nog steeds super. Morgen mag hij mee op wedstrijd, met de springles zat hij al lekker, denk niet dat het nog heel verkeerd gaat lopen.
Het spring model van K&M is overigens niet heel plat, is toch voor een spring type best wel rond en diep.
Mocht je nog steeds foto's willen hoor ik het wel, dan pb je maar weer.