Hulsebos slecht ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tjuppie

Re: Hulsebos slecht ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:03

Ik ook niet, heb namelijk nog nooit van Massimo gehoord :+

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 17:03

soppieee schreef:

Gebrek in je opvoeding, dat is toch echt een groot merk in verschillende disciplines :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:11

Sim0ne schreef:
soppieee schreef:

Gebrek in je opvoeding, dat is toch echt een groot merk in verschillende disciplines :P

_O- Hahahahaha in de heropvoeding!! :D

Ik laat op dit moment een Massimo maken, krijg hem eind mei :)
Fijne zadels, na het proefrijden was ik verliefd en mijn paard ook ;)

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:17

Ymke mooi gezegd..

Ik zeg maar een gewaarschuwd mens telt voor 2..!!!!
En wat je er zelf mee doet moet je zelf weten..
Het belang van mijn paard gaat bij mij boven alles..!!

En wat Ymke ook al zei...Dit topic gaat over hulsebos slecht..

meloenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:19

heb enkel goede dingen nog maar gehoord :)
vriendin heeft er zo een en zou heerlijk zitten :)

eversdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:29

Elco schreef:
Ymke mooi gezegd..

Ik zeg maar een gewaarschuwd mens telt voor 2..!!!!
En wat je er zelf mee doet moet je zelf weten..
Het belang van mijn paard gaat bij mij boven alles..!!

En wat Ymke ook al zei...Dit topic gaat over hulsebos slecht..

Je vergeet de vraagtekens..... maar goed het is wel duidelijk dat jij je mening wilt opdringen aan anderen, erg jammer dat je die geestelijke ruimte (nog) niet kunt opbrengen.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:35

Moderatoropmerking:
Er wordt in dit topic inderdaad specifiek gevraagd naar ervaringen met Hulsebos. Het noemen van slechte ervaringen mag, met het uit eerste hand is en onderbouwd.

Graag ook weer ontopic en vriendelijk verder. :)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 10:17

Moderatoropmerking:
In de moderatoropmerking hierboven wordt gevraagd om vriendelijk en ontopic verder te gaan, toch is er weer een offtopic bericht geplaatst en daarom is deze verwijderd.

Wadapatja1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 10:47

Helaas zijn er veel negatieve ervaringen maar positieve ervaringen zijn er ook....
Indien op voorraad kan ik morgen een leen-zadel ophalen bij Hulsebos wat past op mijn paard...en dat noem ik service!! En nog iets positiefs...half mei weet ik wanneer mijn bestelde Dressage Close Contact klaar is....

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:46

Tja hier nog een keer een ervaring van goede service en goede zadels! Kom net terug van Hulsebos en ben eindelijk een blij paard rijker!

We lopen al een tijdje te klooien, maar niets lag lekker op ons paard. Eigenlijk wilde we niet nóg een zadel op maat laten maken aangezien ik net een nieuw (HB) zadel voor mijn andere paard heb. Ik heb inmiddels een boel zadels geprobeert op dit paard, ook 1 door een andere zadelmaker pas gemaakt (overigens ook super service ;) ), maar niets lag echt lekker.
Vandaag dus toch nog maar een keer bij Hulsebos langs voor een tweedehands zadel. Deze keer heeft Jan ons zelf geholpen. En echt ons paard heeft nog niet eerder zo graag willen lopen als met het zadel wat we nu hebben gekocht. Wat enorm wat een goed passend zadel voor een verschil kan maken bij een paard! :j

Ik ben superblij, maar allerbelangrijkste ons paard is blij! En dat is goud waard :D

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:54

Belliebel schreef:
Helaas zijn er veel negatieve ervaringen maar positieve ervaringen zijn er ook....
Indien op voorraad kan ik morgen een leen-zadel ophalen bij Hulsebos wat past op mijn paard...en dat noem ik service!! En nog iets positiefs...half mei weet ik wanneer mijn bestelde Dressage Close Contact klaar is....

Idd super, ik heb er ook geen problemen mee,
ben mijn zadel nu 1,5 week kwijt die moest gemaakt, en mocht ook wel een leenzadel, maar we hadden zelf nog wel een liggen die paste, maar altijd super als het aangeboden word natuurlijk :)
dat krijg je bij de meeste zadelmakers niet voor mekaar hoor, dan moet je je maar zolang redden..

nog 1,5 week geduld, dan heb ik hem weer terug :):) :D

sprintje: idd zo kan het ook, als een zadel goed past (ookal is het een hulsebos) dan merk je dat echt wel.
een ander goed A merk zadel wat slecht past, kan net zoveel schade aanrichten als een hulsebos die niet goed past, daar hoeft het echt niet persee hulsebos voor te zijn hoor.
maar bij hulsebos word vaak al op op de naam afgeschreven dat ze de rug zouden verkloten etc etc etc....
imo is een goed passend hulsebos zadel net zo goed als een goed passend ander A merk zadel. :)

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:57

Daar ben ik het mee eens, magic_lover!

Ik heb zelf ook een tijd lang met een hulsebos gereden op verschillende paarden, en nooit problemen gehad :)
Mijn zus heeft ook 2 WB4's, en mijn instructrice heeft er ook meerdere,
ook zij hebben nog geen negatieve ervaringen meegemaakt.
Ik heb nog nooit uit eerste hand een klacht gehoord, altijd iemand die iemand kent..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:01

Ik zie dit topic nu pas, heb zelf al jaren een Hulsebosch waar ik verschillende paarden mee heb gereden. Nooit een enkel probleem mee gehad en het zadel blijft goed. Verder valt het ook mij op dat het altijd de tante van de kat van de buurvrouw is die "ook zo benadeeld is". Tja... ook ik ken verscheidene mensen die al jaren tevreden rondrijden met Hulsebosch-zadels.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:04

idd :j
De mensen die slechte ervaring hebben prima, respecteer ik kan natuurlijk altijd gebeuren, zelfs bij de beste zadelmerken.

maar er zijn idd ook genoeg die nooit geen problemen hebben, en hun paard nogsteeds 'heel' is.

Stal laarakkers (en zo ken ik wel meer 'grotere' stallen hier) hier in het noorden hebben ook allemaal hulsebos zadels... als ze werkelijk zo slecht waren zouden hun ze denk ik toch ook écht niet op hun paarden leggen... :)