Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ezmee schreef:Ik had het gisteren nog even gepijlt bij Arie.
Zou graag de zweetbladen en kussens donkerbruin zien omdat er echt niks past bij dat zadelMaar dan kan ik beter een nieuwe aanschaffen
Je vergeet trouwens nog wat Suzanne:
Headplate is €35,- euro
Zadelboer schreef:Mmmmmmmmmm......... 3 kwartier poetsen per week is teveel gevraagd ?????
kan me herrinneren dat mijn ex elke avond een uur nodig had om in bed te kruipen![]()
elke dag !!!!!!!!!!
en zij is vast niet de enige .
Aimee schreef:Ezmee schreef:Ik had het gisteren nog even gepijlt bij Arie.
Zou graag de zweetbladen en kussens donkerbruin zien omdat er echt niks past bij dat zadelMaar dan kan ik beter een nieuwe aanschaffen
Je vergeet trouwens nog wat Suzanne:
Headplate is €35,- euro
Verkoop je hem toch weer door![]()
![]()
Maar misschien doe ik dat zeker

sjakie schreef:![]()
![]()
Heb even gespeurd naar de prijzen als je iets los wilt bestellen ter vervang. Voor de liefhebbers....
zitting € 925.-
zweetbladen € 775,-
kussens € 625,-
Ik heb zoveel spullen dat ik ze beter maar allemaal op een plekje kan verkopen. Leek me makkelijker. WOW verhaal ja als ik hem aan iemand kwijt kan dan doe ik dat. Maar mocht ik na tegenslag vandaag een nieuw paard hebben dan probeer ik hem pas te maken. Ik ben hem echt nog niet zo 1,2,3 kwijt. Maar dat geeft ook niet. Hij zit goddelijk
Ezmee schreef:Citaat: Our No.0 fit is the equivalent of a narrow and our No.3 is the equivalent of an extra wide. Our No.9 fit is an 8X wide!
Ik heb een maatje 5 dus ongv. medium schat ik.
oeps dus heb ik dus een wijde boom. He... ohw sorry voor mijn Engels
Kan dat echt totaal niet.

is het 1 kleur of zit er een klein kleurverschil in?
hyperdepieper

geloof dat arie momenteel erg geliefd is