Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calimero_ schreef:Is de dikte/stijfheid van de Equestrian Stockholm classic dekjes te vergelijken met die van PS of Sweden?
Lottekuhh_x schreef:Calimero_ schreef:Is de dikte/stijfheid van de Equestrian Stockholm classic dekjes te vergelijken met die van PS of Sweden?
Ja, ik vind het vergelijkbaar. Misschien dat die van Ps inderdaad net ietsjes steviger aanvoelen, maar heb het idee dat hm dat meer in de verdikking aan de voorzijde zit. Ze lijken sowieso erg op elkaar qua stof en dikte, alleen zijn de dekjes van Ps wat groter.
Stal_Fiore schreef:Ik heb dat inderdaad gemaild.
Vind het een “ik maak me er makkelijk mee af” oplossing.
Zeker gezien ik zeker al voor €3500,- heb uitgegeven bij RG. Dus ze kunnen ook zien dat ik veel dekjes heb en nooit klaag.
NaatenTaat schreef:Stal_Fiore schreef:Ik heb dat inderdaad gemaild.
Vind het een “ik maak me er makkelijk mee af” oplossing.
Zeker gezien ik zeker al voor €3500,- heb uitgegeven bij RG. Dus ze kunnen ook zien dat ik veel dekjes heb en nooit klaag.
Hi hi,
Wij (Ruitergoed) nemen eerst altijd het voorstel van de leverancier over. Dat was in eerste instantie de korting die aangeboden werd. Hierop gaf jij aan dat je het er niet mee eens was en daar konden we goed inkomen. Gelukkig is het ons gelukt om de “ernst” van het defect goed over te brengen en mogen we je een nieuw dekje opsturen!
Wij proberen het altijd netjes met de klant op te lossen want dat is waar Ruitergoed ook echt voor staat
Texas02 schreef:Zijn de Monaco Blue en de Blue Meadow Glimmer exact dezelfde kleur of toont de Glimmer wel heel anders door de glitters? Heeft iemand misschien een foto van de vergelijking van die twee? Ik heb wel de vergelijking van ES zelf gezien, maar ik zie toch altijd liever even een foto van iemand van jullieIk heb namelijk voor mijn verjaardag ook een bol.com cadeaukaart gekregen, en daar wil ik toch graag een ES dekje voor. Ik twijfel tussen de Blue Meadow Glimmer en de Sycamore Green op dit moment, of eventueel de Black Raven.