Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lottekuhh_x schreef:Knap gedaan Iris, maar jeetje wat een aantalSnap echt niet wat er in die hoofden omgaat bij PS. Nu vielen sommige collecties niet helemaal in de smaak, maar sowieso gaat vrijwel niemand zoveel dekjes kopen. Ik ben echt bang dat als ze zo doorgaan ze hun eigen succes naar de vernieling helpen
Flubberboot schreef:Lottekuhh_x schreef:Knap gedaan Iris, maar jeetje wat een aantalSnap echt niet wat er in die hoofden omgaat bij PS. Nu vielen sommige collecties niet helemaal in de smaak, maar sowieso gaat vrijwel niemand zoveel dekjes kopen. Ik ben echt bang dat als ze zo doorgaan ze hun eigen succes naar de vernieling helpen
Dat gok ik ook...
Al helemaal als je kijkt dat het bijna een dekje per week was dit jaar, ja daar gaat uiteindelijk niemand meer 75 euro voor neerleggen, of ze moeten veel minder van de dekjes maken. Dus nog wel zo veel uitbrengen maar in mindere aantal zodat je toch nog dat limited edition hebt.
Lauriannnn schreef:Flubberboot schreef:Dat gok ik ook...
Al helemaal als je kijkt dat het bijna een dekje per week was dit jaar, ja daar gaat uiteindelijk niemand meer 75 euro voor neerleggen, of ze moeten veel minder van de dekjes maken. Dus nog wel zo veel uitbrengen maar in mindere aantal zodat je toch nog dat limited edition hebt.
Alleen nadeel bij de limited edition dat mensen het voor idiote prijzen gaan verkopen en er sport van gemaakt wordt om dekjes te kopen en verkopen om geld te verdienen... terwijl er genoeg zijn die ze echt willen voor eigen gebruik.
Lottekuhh_x schreef:Knap gedaan Iris, maar jeetje wat een aantalSnap echt niet wat er in die hoofden omgaat bij PS. Nu vielen sommige collecties niet helemaal in de smaak, maar sowieso gaat vrijwel niemand zoveel dekjes kopen. Ik ben echt bang dat als ze zo doorgaan ze hun eigen succes naar de vernieling helpen
Flubberboot schreef:Iriscope schreef:De Mamba en Corduroy's zijn ook allemaal in de sale gekomen.
Maar voor mijn gevoel waren die eerder uitverkocht dan de suedes? Of iig, als ik kijk hoeveel mensen last minute nog zochten naar een corduroy
Danique_G schreef:Heeft iemand dé royal classic blue van ps? Hoe matcht deze met de hermine classic navy? Sta op punt deze aan te schaffen als setSpoiler:
mocht eigenlijk niets meer kopen maar vooruit dan maar