Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:57

waar ik stage loop hebben ze de lepel in t lak ! amai das wel charmant hoor !! :oo

had ik ook wel gewild haha.

btw mywishmax; mijn pony is rond weinig schoft dus t zadel blijft eigenlijk ook niet liggen, is niet gek ook hij heeft eigenlijk nergens houw vast :')
ik heb dus een beetje het zelfde probleem als jou. maar hij heeft daar vast wel een goede oplossing voor :j

supertinkie

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:31

Ik kan me wel voorstellen hoor, Partout, dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, vind het dan ook niet zo raar dat je hem een berichtje hebt gestuurd en misschien morgen even belt. Voor hetzelfde is het berichtje niet aangekomen en vragen staat vrij toch? Vooral omdat je het zadel kort na mij hebt besteld en ik hem morgen afgeleverd krijg. Dan mag je toch verwachten dat die van jou ook bijna klaar moet zijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:41

Mijne heeft wel gewoon schoft hoor :j Maar omdat de schouder ver nar achteren lopen en de singelplek ver naar voren, worden alle zadels tot nu toe naar voren geduwd op zijn schouders, waardoor hij stopt met lopen

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:08

he Partoutz ben net gebeld *\o/* :j . Hij kon volgende week maar don kon ik niet dus word de week daarna.

PartoutZ schreef:
Weet ik :j maar dat wil ik dan ook graag weten dan.
Heb in mijn agenda staan dat Arno volgende week ergens zou komen.
Ik zit straks met allemaal verplichtingen & als hij bijvoorbeeld nu al weet dat mijn zadel a.s. zaterdag bij de levering zit (of volgende week zaterdag) dan kunnen we voor volgende week of die week erna of voor wanneer het dan ook uitkomt een afspraak maken. Ik zit ook met wedstrijden, een bak die gerenoveerd gaat worden en wss mijn eerste eigen huisje :):) dus dan weet ik ook maar liever vandaag (of morgen of na dit het weekend) wanneer ik Arno kan verwachten.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:20

supertinkie schreef:
Ik kan me wel voorstellen hoor, Partout, dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, vind het dan ook niet zo raar dat je hem een berichtje hebt gestuurd en misschien morgen even belt. Voor hetzelfde is het berichtje niet aangekomen en vragen staat vrij toch? Vooral omdat je het zadel kort na mij hebt besteld en ik hem morgen afgeleverd krijg. Dan mag je toch verwachten dat die van jou ook bijna klaar moet zijn.

Ja ik vind er ook niets geks aan :)

Hij belde mij ook net, maar natuurlijk precies op een moment dat ik niet op kon nemen :))
Dus kreeg een sms dat ik dan wel op moest nemen als ik wilde weten hoe het met mijn zadel was :+
En of hij het zadel volgende week woensdag 20 april kon afleveren.
Dat kwam voor mij ook helemaal goed uit, dus nu nog een klein weekje wachten *\o/* _/-\o_

Lekker hé Shalot, nu komen onze zadeltjes echt :D

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:23

Alsof ie wist dat we het erover hebben ;) Misschien heeft ie stiekem ook wel een account op Bokt en houdt ie ons allemaal in de gaten haha.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:29

Hij leest mee :j (als hij tijd heeft & dan ook niet al ons gekakel denk ik)
En er is iemand die hem op de hoogte houdt las ik hier ook van de week :')

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:44

Haha dan zal ik het morgen wel te horen krijgen ;) Maar super dat het voor jou en Shalot nu ook mooi opschiet. We mogen volgende week bijna wel een speciaal foto topic openen voor de AB zadels, zoveel worden er nu afgeleverd hihi :P

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:30

Hahah ja zadel-boom! :+

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:16

jaja het aftellen is begonnen

quote="supertinkie"]Haha dan zal ik het morgen wel te horen krijgen ;) Maar super dat het voor jou en Shalot nu ook mooi opschiet. We mogen volgende week bijna wel een speciaal foto topic openen voor de AB zadels, zoveel worden er nu afgeleverd hihi :P[/quote]

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:17

:= := := := := := :D

PartoutZ schreef:
Hij leest mee :j (als hij tijd heeft & dan ook niet al ons gekakel denk ik)
En er is iemand die hem op de hoogte houdt las ik hier ook van de week :')

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:10

weet iemand misschien of hij ook bij ons de regio komt en of het mogeljk is dat hij mijn huidige
zadel nakijkt of het wel goed past.

Ik heb al eens een topic geopend en toen mijn zadel laten aanpassen en opvullen bij 1 van de genoemde
zadelmakers. Is ook al met al 3 x terug geweest maar nu gaat hij weer scheef liggen en mijn chabrak trekt helemaal
naar achter.

Ik lees zoveel positieve berichten over deze man dat ik erover denk om toch eens iemand ander er naar te laten kijken.
Ik vertrouw het toch niet helemaal.

Ik woon in de kop van Noord Holland dus een lekkere uithoek.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 07:16

Ik heb een soortgelijk verhaal. Maar ik had al tig zadels gehad. Heb toen Arno gebeld en gelijk een nieuw zadel laten aanmeten.

Ik was het niet-passen en corrigeren van zadels zo zat %)

Nu rijdt ik al vanaf oktober zonder problemen rond.

Zal hem ook even bellen voor de check. Dat moest geloof ik na drie maanden :=
Ben nooit zo vlot met dat soort dingen :o

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:59

nog 16 dagen en dan krijg ik mijn AB zadel *\o/*

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:04

Shalot, wanneer heb jij m besteld :) ?

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:13

eind februari hij kon volgende week al maar dan kon ik niet :o

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:13

@simongek :j hij komt ook voor niet eigen zadels. Hij heeft de JC van mn poown naar alle tevredenheid opgevuld en ook voor de Kentaur van mn paard is hij langs geweest. Die bleek alleen niet meer geschikt en heb nu ook een AB.
En ik woon ook niet bepaald om de hoek met mn noord oost Groningen..

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:33

simongek schreef:
weet iemand misschien of hij ook bij ons de regio komt en of het mogeljk is dat hij mijn huidige
zadel nakijkt of het wel goed past.

Ik heb al eens een topic geopend en toen mijn zadel laten aanpassen en opvullen bij 1 van de genoemde
zadelmakers. Is ook al met al 3 x terug geweest maar nu gaat hij weer scheef liggen en mijn chabrak trekt helemaal
naar achter.

Ik lees zoveel positieve berichten over deze man dat ik erover denk om toch eens iemand ander er naar te laten kijken.
Ik vertrouw het toch niet helemaal.

Ik woon in de kop van Noord Holland dus een lekkere uithoek.

Ik denk dat hij wel ook in jou regio komt, hij gaat volgens mij door heel Nederland. Hij komt vanaaf ook mijn zadel afleveren en ik woon in Friesland. Hij combineert het geloof ik wel altijd dus dat hij meer afspraken in de buurt heeft.

Nog 2,5 uur dan heb ik mijn zadel... *\o/* Zal de fotocamera vast even leeg halen ;)

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:14

vandaag echt voor t eerst met mn nieuwe zadel gereden, wat een verademing! Zit in 1x 2 gaten langer :oo
Zit veel makkelijker rechtop en m'n paard loopt veeeel fijner! Meteen vanaf moment 1 ontspanning :D

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:28

Spannend supertinkie :D :):)

Basic_ waar blijven die fotoooooo'ssss????

simongek.. Een vriendin van me wilde hem pasgeleden laten komen voor haar zadel, maar dat ging um niet worden..
Hij doet nu alleen nog zijn eigen zadels. Maar je zou voor de zekerheid natuurlijk even kunnen bellen ;)

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:51

Doet hij alleen nog maar zijn eigen zadels? Dat wist ik helemaal niet! Dat is dan nog niet zo lang en heeft ie 't wel erg druk gekregen.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:58

Een klein maandje geleden had ze hem gemaild, toen kreeg ze een mail terug dat hij geen zadels meer van andere doet.
Zal inderdaad wel door de drukte komen :j goed teken voor Arno!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:59

Oh oke mijn hulsebos heeft hij nog netjes gevult todat ik overging op eentje van hem en als die bij ons komt binnekort dan zou hij nog wel het zadel van mijn vriendin doen.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:07

Miss dat hij het in combinatie met een van zijn eigen zadels wel doet?
Dan is het een kleine moeite, want dan is hij er toch al :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:20

Zal er ook wel mee te maken heeft waar je woont. Kan me voorstellen dat ie voor een paar tientjes niet stad en land af gaat rijden als hij het mega druk heeft.