Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flubberboot schreef:DiscoDipp schreef:Ik ben er echt over aan het denken om die nieuwe witte te kopen en gewoon zelf die rand zwart te verven
Heb je wel een special edition
Change03 schreef:DiscoDipp schreef:Ik ben er echt over aan het denken om die nieuwe witte te kopen en gewoon zelf die rand zwart te verven
Maar als je hem wast loopt het toch helemaal uit? Dan heb je een grijs dekje
Stal_Fiore schreef:Ik heb dit dekje op jumping Amsterdam gekocht bij de stand van Ruitergoed.
Sindsdien weinig gebruikt, wegens gebrek aan bijpassende kleding. Nu heb ik sinds een maandje een bijpassend shirtje en heb ik het dekje ongeveer 5x gebruikt.
Komt het stiksel aan 1 kant los…
[ [url=m/ktP56R.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w6SdQt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb Ruitergoed gemaild. Zij gingen dat met de leverancier opnemen.
Net antwoord terug:
Het is een klein defect en niet heel zichtbaar… dus ik krijg een cadeaubon van 20% korting bij RG.
Nou ben ik het er niet echt mee eens dat het een klein defect is, aangezien het stiksel bij gebruik steeds verder los gaat. En daardoor dus echt wel zichtbaar. Het zit niet onder het zadel ofzo.
Is dit een nette oplossing van RG of moet ik hier niet akkoord mee gaan?
Stal_Fiore schreef:Stal_Fiore schreef:Ik heb dit dekje op jumping Amsterdam gekocht bij de stand van Ruitergoed.
Sindsdien weinig gebruikt, wegens gebrek aan bijpassende kleding. Nu heb ik sinds een maandje een bijpassend shirtje en heb ik het dekje ongeveer 5x gebruikt.
Komt het stiksel aan 1 kant los…
[ [url=m/ktP56R.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w6SdQt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb Ruitergoed gemaild. Zij gingen dat met de leverancier opnemen.
Net antwoord terug:
Het is een klein defect en niet heel zichtbaar… dus ik krijg een cadeaubon van 20% korting bij RG.
Nou ben ik het er niet echt mee eens dat het een klein defect is, aangezien het stiksel bij gebruik steeds verder los gaat. En daardoor dus echt wel zichtbaar. Het zit niet onder het zadel ofzo.
Is dit een nette oplossing van RG of moet ik hier niet akkoord mee gaan?
Nieuwe oplossing: ik krijg een nieuw dekje. Super fijn!