Jippie de benneton is binnen en het shirtje wat ik op de gok had besteld bij Shein past er perfect bij.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paljaslaura schreef:Of een spring variant onder je VZH past ligt aan je zadelIs die meer richting spring of dressuur? Volgens mij zijn er idd geen vzh dekjes in Loire. Althans heb ze nog nooit voorbij zien komen...
HorseTimeXL schreef:paljaslaura schreef:Of een spring variant onder je VZH past ligt aan je zadelIs die meer richting spring of dressuur? Volgens mij zijn er idd geen vzh dekjes in Loire. Althans heb ze nog nooit voorbij zien komen...
O dan is mijn ‘luxe probleem’ misschien wel opgelost![]()
Hypostore heeft het aanbod van de nieuwe collectie verder uitgebreid zag ik. En daar kan je het, ook al scheelt het niet extreem veel, met valentijnskorting bestellen!
roosjenat schreef:HorseTimeXL schreef:
Hypostore heeft het aanbod van de nieuwe collectie verder uitgebreid zag ik. En daar kan je het, ook al scheelt het niet extreem veel, met valentijnskorting bestellen!
Thanks! Heb de Azure en Musk besteld bij Hypostore. Nu €55 per stuk dus dat kon ik niet overslaan, nu alleen nog even geduld hebben tot ze leverbaar zijn.