PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 08:45

Jeetje wat naar inderdaad dat er spullen gejat zijn, ik begrijp ook nooit waarom mensen dat doen. Op mijn vorige stal zijn mijn net nieuwe laarzen en KEP toen ook gejat, was er echt ziek van..

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 08:50

Thanks dames voor de foto's!
Daar zou ik ook ziek van zijn, zo n KEP en laarzen ( en ES dekjes) koop je ook niet even .

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 09:00

Jolynne,
Wat bizar dat de politie niks doet. Echt onwijs raar... hebben jullie met de gedupeerden toevallig een lijst opgesteld met wat er gestolen is en voor hoeveel geld? Misschien dat meenemen/aantonen bij de politie, en nog een keer aangifte doen?

Ik vind het echt krom als de politie niks doet omdat ze het niet interessant genoeg vinden. Getsie wat naar zeg.
Heel lief van de staleigenaar, maar ik hoop toch dat dat de politie stappen onderneemt en jullie je spul terug kunnen krijgen vanaf een zaak die de politie opstart.
Ondanks dat die mevrouw alles verkocht heeft, zou ze best een forse boete mogen krijgen en de waarde van spullen in geld terug betalen aan jullie.. ongelooflijk zeg.

Zijn er geen camerabeelden van toen ze aan het stelen was?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 09:13

Ik lees normaal even mee, maar wat een raar verhaal.

Politie die niets doet, staleigenaar die het voor de mensen gaat vergoeden. Dan gaat de staleigenaar zeker 10k aan kosten tegemoet... Bijzonder dat ze dat doen.
En knap dat iemand zoveel spullen verpatst heeft in een paar uur tijd. Ga er iig vanuit dat zo'n grootschalige diefstal snel opgemerkt wordt?

Sowieso kun je altijd online aangifte doen, als je van NL bent iig.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 09:17

Daphara schreef:
anoukwendy schreef:

Heb ik dat niet al eens gedaan?

Ja, maar omdat je daar de namen niet bij had gezet, kon ik ze niet vinden door in het vorige topic te zoeken.

P.s. je hebt weer de namen er niet bij gezet of gequote, dus in de toekomst totaal onvindbaar. :D Volgende topic weer eens nieuwe kans. :+

Afbeelding
Afbeelding
Kan het ook zo doen, winterrose en rose breeze

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 09:33

Tjonge, ik zou ook behoorlijk boos en verdrietig zijn als iemand dat zou doen! Dat verwacht je toch niet! Wel superlief van de staleigenaren dat ze zo meedenken, die voelen zich vast ook heel banketstaaf...

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 09:49

De moss is evengoed onderweg :))

Heb weer een baan dus vond dat t mocht

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:01

anoukwendy schreef:

Gefeliciteerd *\o/*
De moss ga je geen spijt van krijgen, is echt een mooie kleur. Ik wil het oornetje er nog van. Heb wel al het dekje, kappen en een baselayer

Wat super naar van die diefstal! :(:) Hopelijk kan er vanuit de politie toch niets aan gedaan worden

Ik vind die witte velvet prachtig <3 maar ook hier een koopstop :')

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:13

Ongelofelijk dat iemand ook zoveel spullen kan jatten!

Ik heb wat politie mensen in de familie gevraagd en die vinden het een vreemd verhaal dat de politie niets wil doen.
Zeker ook omdat het bekend is wie het gedaan heeft.
Ik vind het op mijn beurt zowieso heel netjes van de staleigenaar dat die gaat betalen, maar aan de andere kant ook vreemd. Waarom zou je als stalhouder betalen voor de schade die iemand anders veroorzaakt heeft.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 10:13

lideli schreef:
anoukwendy schreef:

Gefeliciteerd *\o/*
De moss ga je geen spijt van krijgen, is echt een mooie kleur. Ik wil het oornetje er nog van. Heb wel al het dekje, kappen en een baselayer

Wat super naar van die diefstal! :(:) Hopelijk kan er vanuit de politie toch niets aan gedaan worden

Ik vind die witte velvet prachtig <3 maar ook hier een koopstop :')

Thanks! :D
Ik koop er eigenlijk nooit kleren bij, alleen als eens een goedkoop shirtje tegenkom maar heb toch nooit iemand om foto’s te maken :=
Ook de reden dat ik nog geen instagram voor de paarden heb aangemaakt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:20

Ik kijk altijd of ik niet toevallig wat in mijn kast heb hangen wat past, meestal wel :+

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:33

Wat vervelend van de gestolen spullen! Heel lief dat je dekjes vergoed worden, maar de stalhoudster kan er ook niets aan doen.

Gefeliciteerd met je baan, AnoukWendy, wat ga je doen?

Gisteren met de brick orange gereden, compleet in set deze keer. Helaas geen foto van, wel van meerder stalgenootjes complimenten gekregen over hoe goed die kleur bij mijn merrie staat (en dat ze de ES dekjes zo mooi vinden). Vind het heerlijk om bij een dekje ook matchende peesbeschermers en kleding te hebben, maar rij ook rustig met een dekje zonder matchende outfit.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 10:36

Roulette_ schreef:
Wat vervelend van de gestolen spullen! Heel lief dat je dekjes vergoed worden, maar de stalhoudster kan er ook niets aan doen.

Gefeliciteerd met je baan, AnoukWendy, wat ga je doen?

Gisteren met de brick orange gereden, compleet in set deze keer. Helaas geen foto van, wel van meerder stalgenootjes complimenten gekregen over hoe goed die kleur bij mijn merrie staat (en dat ze de ES dekjes zo mooi vinden). Vind het heerlijk om bij een dekje ook matchende peesbeschermers en kleding te hebben, maar rij ook rustig met een dekje zonder matchende outfit.

Niet iemand stiekem een foto gemaakt? :P omdat ze het zo mooi vonden ofzo

Alles behalve mn droombaan maar moet toch iets. Ga op de heftruck bij ikea om orders bij elkaar te pakken voor klanten

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:43

Ik heb 20% korting op de gehele winkelwagen van ES (excl sale) Ik weet niet of er mensen zijn die mee willen doen met bestellen?

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:45

Ania schreef:
Ik heb 20% korting op de gehele winkelwagen van ES (excl sale) Ik weet niet of er mensen zijn die mee willen doen met bestellen?

de 21ste wil ik graag met je mee bestellen :D

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:48

kimwilliam schreef:
Ania schreef:

Dat lijkt mij een goede deal want dan komt ook mijn loon :D :') *D

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:52

anoukwendy schreef:

Alles behalve mn droombaan maar moet toch iets. Ga op de heftruck bij ikea om orders bij elkaar te pakken voor klanten

Nee echt niet :) Sta op een vrij grote stal en rij alleen in ES of PS dekjes (oke, en 1 equito), krijg regelmatig opmerkingen van mensen dat ze mijn dekje of setje zo mooi vinden. Meestal gevolgd door een heel verhaal dat alle ES en PS dekjes zo mooi zijn, maar veel te duur en dat ze daarom er zelf geen hebben.

Leuk toch! Het hoeft niet je droombaan te zijn, als je het maar naar je zin hebt en de sfeer goed is. Wanneer ga je beginnen? Heftruck rijden lijkt me nog best leuk, maar ook heel lastig als je pallets 3 of 4 hoog in de stelling moet zetten.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:52

Ania schreef:
kimwilliam schreef:

Dat lijkt mij een goede deal want dan komt ook mijn loon :D :') *D

bij mij ook, op de 20ste :D

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:01

Ik sta ook op een grote stal, en daar toch wel veel mensen met 1 of meerdere ES dekjes

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:22

anoukwendy schreef:

Wat goed van je baan! En van de Moss haha

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 11:27

Roulette_ schreef:
anoukwendy schreef:

Nee echt niet :) Sta op een vrij grote stal en rij alleen in ES of PS dekjes (oke, en 1 equito), krijg regelmatig opmerkingen van mensen dat ze mijn dekje of setje zo mooi vinden. Meestal gevolgd door een heel verhaal dat alle ES en PS dekjes zo mooi zijn, maar veel te duur en dat ze daarom er zelf geen hebben.

Leuk toch! Het hoeft niet je droombaan te zijn, als je het maar naar je zin hebt en de sfeer goed is. Wanneer ga je beginnen? Heftruck rijden lijkt me nog best leuk, maar ook heel lastig als je pallets 3 of 4 hoog in de stelling moet zetten.

Balen! Ze zijn ook niet goedkoop maar de kwaliteit is er wel naar..

Ik begin dinsdag dus kan nu nog even uitgebreid genieten van mn viervoeters _O-
Ik heb 5 jaar geleden dat ’rijbewijs’ ervoor gehaald en daarna 2x in een heftruck gezeten, vind het best makkelijk maar ik heb ook met graafmachines enzo gewerkt

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:45

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Er was een meisje die opgelicht was met een dekje. Zij zou een nieuwe full van iemand kopen.
Krijgt ze m binnen, cobmaat en mega smerig (smeriger dan op de foto lijkt)
Zij wou m weggooien. Dus ik zei ik wil m wel van je overnemen. Dus voor een klein bedrag overgenomen.
1e rondje met robijn zwitsal
2e rondje ingeschrobt met shout en daarna met een schep vanish de machine in
3e rondje ingesprayd met dasty, intrekken en met robijn zwitsal weer
4e rondje, rook nog erg naar dasty dus nog maar x met zwitsal gewassen
Maar hij is aan de buitenkant weer als nieuw (behalve het plaatje) binnenkant gewoon wat verkleurd nu. Maar ik ben tevreden hoe schoon hij is geworden, onder mn dressuurzadel past hij helaas niet, maar vermoed wel onder mn vhz zadel :D

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:48

Zo, die was smerig! :oo Past hij niet onder je dressuurzadel omdat hij gekrompen is met wassen?

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:49

Wow, ik ben onder de indruk hoe schoon hij is!

Afbeelding
Kijk hoe gaaf de bordeaux staat!!!
Ze glijden wel een beetje, dit is na het rijden.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:58

corientjuhh schreef:
[ [url=m/r7BySZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gC3KiY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NobOx8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UTVcNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5u627p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gOiYhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er was een meisje die opgelicht was met een dekje. Zij zou een nieuwe full van iemand kopen.
Krijgt ze m binnen, cobmaat en mega smerig (smeriger dan op de foto lijkt)
Zij wou m weggooien. Dus ik zei ik wil m wel van je overnemen. Dus voor een klein bedrag overgenomen.
1e rondje met robijn zwitsal
2e rondje ingeschrobt met shout en daarna met een schep vanish de machine in
3e rondje ingesprayd met dasty, intrekken en met robijn zwitsal weer
4e rondje, rook nog erg naar dasty dus nog maar x met zwitsal gewassen
Maar hij is aan de buitenkant weer als nieuw (behalve het plaatje) binnenkant gewoon wat verkleurd nu. Maar ik ben tevreden hoe schoon hij is geworden, onder mn dressuurzadel past hij helaas niet, maar vermoed wel onder mn vhz zadel :D

Jeetje, hoe halen mensen zoiets in hun hoofd! Had diegene het dekje via marktplaats gekocht?