Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:anoukwendy schreef:
Heb ik dat niet al eens gedaan?
Ja, maar omdat je daar de namen niet bij had gezet, kon ik ze niet vinden door in het vorige topic te zoeken.
P.s. je hebt weer de namen er niet bij gezet of gequote, dus in de toekomst totaal onvindbaar.Volgende topic weer eens nieuwe kans.
anoukwendy schreef:De moss is evengoed onderweg![]()
Heb weer een baan dus vond dat t mocht
lideli schreef:anoukwendy schreef:De moss is evengoed onderweg![]()
Heb weer een baan dus vond dat t mocht
Gefeliciteerd![]()
De moss ga je geen spijt van krijgen, is echt een mooie kleur. Ik wil het oornetje er nog van. Heb wel al het dekje, kappen en een baselayer
Wat super naar van die diefstal!Hopelijk kan er vanuit de politie toch niets aan gedaan worden
Ik vind die witte velvet prachtigmaar ook hier een koopstop
Roulette_ schreef:Wat vervelend van de gestolen spullen! Heel lief dat je dekjes vergoed worden, maar de stalhoudster kan er ook niets aan doen.
Gefeliciteerd met je baan, AnoukWendy, wat ga je doen?
Gisteren met de brick orange gereden, compleet in set deze keer. Helaas geen foto van, wel van meerder stalgenootjes complimenten gekregen over hoe goed die kleur bij mijn merrie staat (en dat ze de ES dekjes zo mooi vinden). Vind het heerlijk om bij een dekje ook matchende peesbeschermers en kleding te hebben, maar rij ook rustig met een dekje zonder matchende outfit.
anoukwendy schreef:Niet iemand stiekem een foto gemaakt?omdat ze het zo mooi vonden ofzo
Alles behalve mn droombaan maar moet toch iets. Ga op de heftruck bij ikea om orders bij elkaar te pakken voor klanten
Roulette_ schreef:anoukwendy schreef:Niet iemand stiekem een foto gemaakt?omdat ze het zo mooi vonden ofzo
Alles behalve mn droombaan maar moet toch iets. Ga op de heftruck bij ikea om orders bij elkaar te pakken voor klanten
Nee echt nietSta op een vrij grote stal en rij alleen in ES of PS dekjes (oke, en 1 equito), krijg regelmatig opmerkingen van mensen dat ze mijn dekje of setje zo mooi vinden. Meestal gevolgd door een heel verhaal dat alle ES en PS dekjes zo mooi zijn, maar veel te duur en dat ze daarom er zelf geen hebben.
Leuk toch! Het hoeft niet je droombaan te zijn, als je het maar naar je zin hebt en de sfeer goed is. Wanneer ga je beginnen? Heftruck rijden lijkt me nog best leuk, maar ook heel lastig als je pallets 3 of 4 hoog in de stelling moet zetten.
corientjuhh schreef:[ [url=m/r7BySZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gC3KiY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NobOx8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UTVcNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5u627p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gOiYhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er was een meisje die opgelicht was met een dekje. Zij zou een nieuwe full van iemand kopen.
Krijgt ze m binnen, cobmaat en mega smerig (smeriger dan op de foto lijkt)
Zij wou m weggooien. Dus ik zei ik wil m wel van je overnemen. Dus voor een klein bedrag overgenomen.
1e rondje met robijn zwitsal
2e rondje ingeschrobt met shout en daarna met een schep vanish de machine in
3e rondje ingesprayd met dasty, intrekken en met robijn zwitsal weer
4e rondje, rook nog erg naar dasty dus nog maar x met zwitsal gewassen
Maar hij is aan de buitenkant weer als nieuw (behalve het plaatje) binnenkant gewoon wat verkleurd nu. Maar ik ben tevreden hoe schoon hij is geworden, onder mn dressuurzadel past hij helaas niet, maar vermoed wel onder mn vhz zadel