Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeerAppel schreef:Ik ben op zoek naar (bij voorkeur) een neusriem die anatomisch is, géén sperriem heeft en bevestigt wordt door middel van 2 gespjes ipv 1. Voorkeur voor neusriemen die geen aansnoersysteem hebben.
Dat mag dan 'klassiek' zijn met een tapstoelopende vorm
[ [url=m/XKEhcT.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar ook de wat 'modernere' vorm zoals dit.
[ [url=m/knGRpF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bestaat dit?
MoOtJuHh schreef:Zijn er ook andere aanbieders van tap toelopende neusriemen, zonder lak, niet rond genaaid en wit onderlegd?
Ik kan alleen Briddle2Fit vinden, maar vind dat echt belachelijk duur. Daar zou ik bij een compleet hoofdstel voor kunnen kopen (maar heb alleen een nieuwe neusriem nodig).
Zoekwoorden zouden mij al helpen. Taps toelopende neusriem hielp niet echt bij mij.
MoOtJuHh schreef:Zijn er ook andere aanbieders van tap toelopende neusriemen, zonder lak, niet rond genaaid en wit onderlegd?
Ik kan alleen Briddle2Fit vinden, maar vind dat echt belachelijk duur. Daar zou ik bij een compleet hoofdstel voor kunnen kopen (maar heb alleen een nieuwe neusriem nodig).
Zoekwoorden zouden mij al helpen. Taps toelopende neusriem hielp niet echt bij mij.
Stal_Fiore schreef:Watnou, leuk paardje heb je!
Ik zou de neusriem 1 of 2 gaatjes lager doen. Hij zit nu precies op de zenuwen onder het jukbeen.
J0anieke schreef:Waar ik vooral op let zijn de jukbeenderen en het zwevend neusbot, deze horen allen vrij te liggen (rood gemarkeerd). Dit betekend dat de neusriem onder het jukbeen en boven het zwevend neusbot hoort. Einde van het zwevend neusbot kun je vinden door in de holtes te voelen. Er zijn nog meer punten, maar dit zijn eigenlijk wel de makkelijkste om op te letten.