Ik zou er met een witte rijbroek niet eens op durven te gaan zitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:DubbelDun schreef:Ik begrijp dat je dus niet alleen 'commecieel' bent als je zélf iets verkoopt, maar ook als je linkt naar iets van anderen ?? Terwijl je daar zelf niets mee te maken hebt c.q. beter van wordt.
In het eerste geval kan ik me daar wel in vinden als het té gek gaat worden en er overduidelijk alleen gepost wordt om het eigen product te kunnen verkopen.
In het 2e geval zie ik het toch als een manier om anderen te laten delen in je kennis van wat er zoal op de markt is zonder dat je er zelf beter van wordt. En is dat niet wat de bedoeling van een forum is ??
Kennelijk wordt dat gezien als reclame voor anderen..
Amyd schreef:Ik heb vandaag weer iets voor mij nieuws over boomloze zadels gehoord.
Namelijk dat de pommel in boomloze zadels zoals Barefoot toch drukpunten geeft. Zelfs bij bij ghost, met flexibele pommel dat deze nog niet flexibel genoeg zou zijn.
Heeft iemand hier meer informatie over? Zijn daar onderzoeken van, die dit onderbouwen of juist ontkrachten?
Ik heb dit namelijk van een persoon gehoord van wie ik weet dat deze heel veel kennis heeft, maar ik ben niet de persoon die alles klakkeloos van iemand aanneemt, dus vandaar mijn vraag...
Gladijs schreef:Beste bokkers, na al 2 jaar naar volle tevredenheid een ghost te hebben. En er voor de andere toch ook maar een heb gekochtheb ik nu de vraag hoever de kussens van de ghost ongeveer uit elkaar moeten. Ik kom er niet uit en heb ze naar mijn mening nu te ver uit elkaar. Hoe kom ik op de optimale afstand?
Maddoxx schreef:Vraagje:
Ik kan de Barefoot van mijn verzorgpony overnemen voor mijn eigen paard dat er binnenkort komt. Klopt het dat ik dan hiervoor alleen de goede pommel of fork moet kopen om het zadel passend te maken?
Er zit nu zo'n Barefoot kussenpommel in.
Amyd schreef:Ik heb vandaag weer iets voor mij nieuws over boomloze zadels gehoord.
Namelijk dat de pommel in boomloze zadels zoals Barefoot toch drukpunten geeft. Zelfs bij bij ghost, met flexibele pommel dat deze nog niet flexibel genoeg zou zijn.
Heeft iemand hier meer informatie over? Zijn daar onderzoeken van, die dit onderbouwen of juist ontkrachten?
Ik heb dit namelijk van een persoon gehoord van wie ik weet dat deze heel veel kennis heeft, maar ik ben niet de persoon die alles klakkeloos van iemand aanneemt, dus vandaar mijn vraag...