Onze collectie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Yadano, Equestrian Stockholm Moroccan blueIk vind het bijpassende dekje wat minder mooi met de grijze rand, staat niet zo mooi op een haf vind ik.
De lemieux suede was mijn eerste gedachte ook, ik ga volgende week in de winkel ze nog even bijelkaar leggen, dan mag die vast mee
Hier geen hoofdstel Drico. Is het fijn leer? Moet straks nog wel wat voor mn 3jarige.
HopeDreamer schreef:De Purple Gold is ook mooi! De Merlot vind ik persoonlijk in het echt veel mooier.
Ik heb vandaag de Lavender van Equestrian Stockholm nog kunnen bestellen in de sale. Wou die al een tijdje, maar de prijs van die dekjes.... Kan niet wachten tot die binnen komt!
Heb van PS de Emerald Performance & Renaissance, en van ES de Pink, daar komt dus de Lavender nog bij.
Eerst heel veel Eskadron gehad, maar dat vind ik niks meer. De collecties van PS & ES blijf ik mooi vinden!
anoukwendy schreef:HopeDreamer schreef:Jaa eskadron word steeds slechter in kwaliteit. En verkopen lukt amper helaas.
Stal_Fiore schreef:maessie schreef:Yadano, Equestrian Stockholm Moroccan blueIk vind het bijpassende dekje wat minder mooi met de grijze rand, staat niet zo mooi op een haf vind ik.
De lemieux suede was mijn eerste gedachte ook, ik ga volgende week in de winkel ze nog even bijelkaar leggen, dan mag die vast mee
Hier geen hoofdstel Drico. Is het fijn leer? Moet straks nog wel wat voor mn 3jarige.
Ik heb die set op een haf. Vind het juist wel heel mooi.
[ [url=m/buwYsS.jpg]Afbeelding[/url] ]