Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphneeeej schreef:Pfoe ik zie elke keer zo veel ghost zadels weer de verkoop in gaan. Ik vraag me echt af waar het hem nou aan ligt. Nu zag ik op facebook die hele mooie cremige/light oil met bruine zittting florac voorbij komen die ik eens hier in toppic heb gezien laatst.
Roelke_ schreef:Kwetal schreef:Er is ooit een keer een leertje geweest dat deze wrijving tegen moest gaan - een soort mini zweetblad, maar toen zat iedereen weer te breed.Je riemen OVER je zweetblad is de enige oplossing.
Ja, maar dit kan toch niet bij elk model?Ik heb geen inkeping in het zweetblad.
turtlelito schreef:Ik heb mijn Engel pad inmiddels een paar weken in gebruik. Ben er erg blij mee, aanvankelijk schoof hij wat, maar na een paar keer 'inrijden' ligt hij perfect.
Hier onder mijn Startrekk Shorty.
[ [url=m/OwDmEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oNCl7x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kitty_ schreef:turtlelito schreef:Ik heb mijn Engel pad inmiddels een paar weken in gebruik. Ben er erg blij mee, aanvankelijk schoof hij wat, maar na een paar keer 'inrijden' ligt hij perfect.
Hier onder mijn Startrekk Shorty.
[ [url=m/OwDmEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oNCl7x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij past er mooi onder
xxdomiixx schreef:Ik zag die notting hills ook inderdaad, moet echt op mijn handjes zitten. T scheelt dat de maat 2 zwart is en de maat 1 bruin, ik wil een zwarte maat 1
Oryani schreef:Als je de knop in een andere kleur denkt, vind ik dit wel een heel knap zadel!