Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(digibeet) Zinzi_jewel schreef:Hey akke_spring een ander model BF. Ben heel benieuwd hoe die je bevalt.
Ik vindt lexington te gesloten.
. Akke gaf weinig verschil met rijden.

) , heb ik toch weer het gevoel scheef te zitten op mijn paardje.
Ik herken het gevoel wel, ik heb dat met mijn Christ in de linkergalop. Die gaat bij mijn vlek net wat minder makkelijk dan de rechtergalop en dan lijkt het ook net of ik in een soort schuine houding word gedwongen, precies zoals jij het beschrijft. Dat probleem heb ik met de Cheyenne dan weer niet... 
Ik had hem inderdaad al eens zien staan en vond het ook een goeie deal. Maar ik heb mezelf met pijn en moeite ingehouden
Shirley schreef:Ja echt, he ?
Ben er gewoon een beetje verdrietig van ... het is zo'n mooi zadel !
Ligt ook heel goed op haar, alleen ik kan het gevoel niet negeren dat ik in een soort twist zit , dus rechterheup verder naar voren dan links...
Zou misschien nog eens kunnen experimenteren met het verplaatsen van de wrongen ?
Anders mag jij 'm wel

. Beessie heb wel al een flinke vacht dus ik moet haar wel een beetje intomen met de galop. Vandaag in de buitenbak gereden, weer met Trekker zadel. Wel aan de longe want er reed nog iemand en het stuur zijn we nog mee bezig. daarna voor galop de longeerbak opgezocht. Kon ze even goed haar balans en zit terugvinden met zadel en beugels zonder te hoeven sturen etc. Ging al veel beter dan gisteren. Of zoals dochter zegt "Ik begin dit zadel door te krijgen".