haha dat had ik ook. Ik had voor Luna een WOW en toen wilde ik er voor Ciera ook een. In eerste instantie ben ik toen voor een tweedehandse gegaan, scheelde 1000 euro met een nieuwe dus was wel aantrekkelijk. MAar na een paar weken bedacht ik me dat die tweedehandse echt niet beviel, zat niet lekker, en ging toen vor een nieuwe en toen ook maar gelik die singel gekocht...idd als je toch bezig bent!
Ik ben overigens megaziek, heb griep ofzo, al vanaf zondagavond overgeven en buikloop dus ben zo slap als een vaatdoel en echt helemaal niks waard...en verveel me dood
White_Fella
Geplaatst: 18-01-11 15:29
Schangah schreef:
Ja alles voor de paardjes, voor mijzelf koop ik alles op marktplaats
hier ook failliet en ook meteen H singel genomen. Uiteraard had ik ook de duurdere zweetbladen. Maar goed ik koop niet alleen alles op marktplaats ook alles wat ik weinig tot niet gebruik op marktplaats gezet
White_Fella
Geplaatst: 18-01-11 18:17
ook dat inderdaad!
Hopelijk morgen weer een ritje maken, anders vrijdag weer! Tis dat ik niemand heb om foto's te maken... wil het zelf ook wel eens van de zijkant bekijken
Schangah
Geplaatst: 18-01-11 20:04
Ja ik verkoop ook alles wat los en vastzit op marktplaats
Iemand nog interesse in roze laarzen, Jasjes, T-shirts, sierarden en nog 2 singels die ik in de aanbieding heb?
Moet zeggen dat ik de laatste tijd heel veel biedingen krijg en mail dat het akkoord is maar meestal niks meer hoor. Heel irritant!!
Schangah
Geplaatst: 19-01-11 14:13
Zoefff schreef:
Moet zeggen dat ik de laatste tijd heel veel biedingen krijg en mail dat het akkoord is maar meestal niks meer hoor. Heel irritant!!
Ja heb ik ook, ze mailen al hun gegevens (en ik mijn gegevens) door en dan hoor je niets meer. Echt bizar. Ik bedoel je gaat toch niet je adresgegevens geven als je het toch niet koopt.
ja heel vaag!! Krijg gisteren wel ineens een mail van iemand dat ze het nog wilde hebben (haar laatste mail was van 8 december!!) dat is toch raar!! Als ik bied zit ik bovenop mijn mail box voor een reactie!!
Hier ook, heel irritant! Iemand m'n leren DeNiro's beloofd, hoor je niks meer, en dan heb je net een andere bieder het af laten weten dat ze al besproken zijn!
Seven
Geplaatst: 19-01-11 14:47
ja dat had ik ook met mn laarzen vrouw wou ze persee houd ik ze ook nog vast helaas nooit weer iets gehoord
Ik mail tegenwoordig dat ik binnen 3 dagen betaling wil ontvangen. Pas ook iemand die bankje wilde kopen. Niks gehoord, andere bieder dus ik netjes naar de 1e gemaild dat ik een andere bieder had dus snel wilde weten of ze het wilde. Nou helemaal blij dat ik het zo netjes deed, afspraak gemaakt, afgezegd ivm weer, andere afspraak gemaakt nooit meer iets gehoord. Zit je dus netjes thuis te wachten, laat je andere bieders lopen grrrrrrrrr..
Niet wel zeggen dat ik nu zelf een hele stomme actie ben begaan, had schoenen maat 39 verkocht, bleek het maat 38 te zijn!! Dus dat kost me verzendkosten 2x 6,95!!!
Seven
Geplaatst: 19-01-11 16:25
grrr irritant he ik wacht al meer dan een jaar op dekjes die heeft de tnt dus kwijt gemaakt en wat kun je eraan doen niets