anoukwendy schreef:Meassie jij hebt toch ook dat dekje uit engeland gekocht? Krijg jij ook nog een rekening na?
Ja klopt, de inklaringskosten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:anoukwendy schreef:Meassie jij hebt toch ook dat dekje uit engeland gekocht? Krijg jij ook nog een rekening na?
Ja klopt, de inklaringskostenkomt omdat ze nu buiten de EU zijn. Dekje wordt maandag verwacht hier volgens de post
maessie schreef:Danique_G schreef:Weet iemand tot wanneer de sale is bij ps? Wil de base layer in hunter green en ik denk de nieuwe ruffles Hunter green. Wil niet 2 keer verzendkosten betalen
Dan zou ik nu bestellen en het dekje preorderen, heb ik ook gedaan
Texas02 schreef:De Berry blijft heel mooi.. Maar hij gaat er niet komen ookal hebben ze hem in jumpDe kast is vol en het is te veel een bordeaux kleur, heb de ES Bordeaux ook al
En die prijzen.. Niet normaal.. Heb de Australische prijzen even omgezet naar euro en ik kom uit op €101,08.. Nee, bedankt.. Het is ze daar wel naar het hoofd gestegen..
anoukwendy schreef:Danique_G schreef:Weet iemand tot wanneer de sale is bij ps? Wil de base layer in hunter green en ik denk de nieuwe ruffles Hunter green. Wil niet 2 keer verzendkosten betalen _O
Dan zou ik nu bestellen en het dekje preorderen, heb ik ook gedaan
Dat kan toch niet bij ps?
Gefeliciteerd trouwens!
Jenara schreef:Mhm, zijn hier nog mensen die al lang wachten op nieuws over hun order bij PS zelf?
ik heb vorige week maandag besteld en meteen een mail gehad ter bevestiging van de bestelling,
maar verder niets meer ontvangen ...
_Bootsie schreef:Jenara schreef:Mhm, zijn hier nog mensen die al lang wachten op nieuws over hun order bij PS zelf?
ik heb vorige week maandag besteld en meteen een mail gehad ter bevestiging van de bestelling,
Ik heb mijne zondag 9 januari besteld en is nog steeds niet op het afhaalpunt..
romyamb schreef:https://www.lanoirsaddleworld.com.au/br ... of-sweden/
hier staan alle nieuwe dekjes al online![]()
midnight blue is ook wel heel gaaf in ruffle!
romyamb schreef:https://www.lanoirsaddleworld.com.au/br ... of-sweden/
hier staan alle nieuwe dekjes al online![]()
midnight blue is ook wel heel gaaf in ruffle!
Jenara schreef:Mhm, zijn hier nog mensen die al lang wachten op nieuws over hun order bij PS zelf?
maessie schreef:anoukwendy schreef:
Dat kan toch niet bij ps?
Gefeliciteerd trouwens!
Thanks!
Ja kon bij mij wel. Bij Es kan t niet..
De X-mas Skyblue is hetzelfde als de reguliere skyblue, met andere bies. Ik had hem met korting besteld, dus kom op de normale prijs uit ongeveer. (Later nog wat dingetjes erbij besteld met de kortingscode die we kregen)