Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sorriso schreef:Velaija schreef:Er is nu 40% korting bij Agradi op oa Ink en Mink! Kleding en dekjes.
Even iets uitgebreider gekeken: Ink Blue Suede is er nog in L (dressuur uitvoering).
Besteld! Dank. Niet echt nodig maar toch een leuk koopje![]()
Velaija schreef:Sorriso schreef:
Besteld! Dank. Niet echt nodig maar toch een leuk koopje![]()
Hier hetzelfde hoor! Ik heb geen eigen paard (lease/rijd bij) maar deze kon ik toch niet laten. Echt een leuke prijs en het is zulke mooie kwaliteit. En als ik er een beetje voorzichtig mee doe moet het later op een eigen paard ook prima passen.
Balenciaga schreef:Velaija schreef:
Hier hetzelfde hoor! Ik heb geen eigen paard (lease/rijd bij) maar deze kon ik toch niet laten. Echt een leuke prijs en het is zulke mooie kwaliteit. En als ik er een beetje voorzichtig mee doe moet het later op een eigen paard ook prima passen.
Haha, zo verantwoord ik het ook naar mijzelf. Alvast een investering voor mijn eigen paard over een paar jaar
Balenciaga schreef:Velaija schreef:
Haha, zo verantwoord ik het ook naar mijzelf. Alvast een investering voor mijn eigen paard over een paar jaar