Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
watnou1 schreef:Heb zojuist de voorbeeldfoto van hööks, naast mijn paard gezet..
[ [url=m/8xKjXt.png]Afbeelding[/url] ]
Deze staat op hööks.
[ [url=m/13Z4de.jpg]Afbeelding[/url] ]
Langs elkaar.
Lijkt dat riempje anders moet bij de kaak ofzo?
Maar onze merrie lijkt stuk lichtere kaak te hebben als voorbeeldpaard..
Wat vinden jullie?
SunnyHorse schreef:Zelf ben ik ook aan het oriënteren voor een anatomisch hoofdstel. Ben gewoon heel benieuwd of dit prettiger voor hem zit. Maar ik denk ook dat het erg persoonlijk per paard afhangt.
Zag al dat iemand aanbiedingen in een beticht har samengevat.
Maar zag er nu ook 1 via een bokt advertentie:
https://www.limburgsruiterhuis.nl/produ ... swarovski/
Zou dit nou een echte micklem zijn?
Op die foto lijkt me de neusriem wat laag!
Maar 64,95 is ook niet gek?
Farjen schreef:Met al die hoofdstellen zie je door de bomen het bos niet meer![]()
Ik ben tevreden over mijn hoofdstel maar ik vind het achter de oren net wat te klein vallen.
Dus ik ga rustig rondkijken naar wat anders. Geen micklem-look-a-like want die vind ik lelijk en zijn hoofd lijkt dan nog langer![]()
Maar een anatomisch kopstuk, liefst met een uitsparing op de wervel.
Welke merken zijn er nu allemaal?
BR
Hooks
Sd design
Horsegear
Me of sweden
Micklem
Anky
Dyon
...?
boemel schreef:Waldhausen S-line Sensation mag je ook toevoegen aan het lijstje met uitsparing kopstuk.
Ik heb m in bestelling
Farjen schreef:Qua kopstuk perfect, maar de neusriem had ik anders gewildHun newshape vind ik beter, maar die heeft de uitsparing niet..
Equibling ook niet het type neusriem dat ik wil en ook geen echte uitsparing denk ik?
Die freestyle academy, is dat van Emiel voets? Die vind ik heel lomp![]()
![]()
Qua neusriem wil ik iets met veel vrijheid rond de mond, zoals de PS of Sweden High jump, maar +300 euro vind ik wat gekOf die van horsegloss The Lady maar dan met zo'n kopstuk...
Ik ga zelf iets moeten ontwerpen denk ik![]()
__denise schreef:Farjen schreef:Qua kopstuk perfect, maar de neusriem had ik anders gewildHun newshape vind ik beter, maar die heeft de uitsparing niet..
Equibling ook niet het type neusriem dat ik wil en ook geen echte uitsparing denk ik?
Die freestyle academy, is dat van Emiel voets? Die vind ik heel lomp![]()
![]()
Qua neusriem wil ik iets met veel vrijheid rond de mond, zoals de PS of Sweden High jump, maar +300 euro vind ik wat gekOf die van horsegloss The Lady maar dan met zo'n kopstuk...
Ik ga zelf iets moeten ontwerpen denk ik![]()
Is deze misschien iets?
https://hypostore.nl/montar-monarch-ana ... dstel.html
Wel een hoop geld, maar misschien is hij ergens met wat korting te krijgen?