Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tiwi1969 schreef:Hoe heb jij je beugelriemen zitten? Op de foto lijkt het wel onder de singelstoten?
Kan me voorstellen dat dat snel slijt omdat je beugelriemen die normaal bewegelijk zijn dan vast liggen
pluche_pluus schreef:tiwi1969 schreef:Hoe heb jij je beugelriemen zitten? Op de foto lijkt het wel onder de singelstoten?
Kan me voorstellen dat dat snel slijt omdat je beugelriemen die normaal bewegelijk zijn dan vast liggen
UuhmHoe wil je rijden met beugelriemen onder je singel stoten hihi. Zadel lag ondersteboven op de foto, misschien daardoor de verwarring.
Heb de beugelriemen onder mijn zweetblad. Het schuurt over de biothane driehoekjes van de singel stoten. Op het zadel zie je ook de hoekjes erin.
[ Afbeelding ]
@Kwetal: had ook verwacht dat de biothane de oplossing was. Weet niet oof de SpongeBob de oplossing is, doordat deze niet over de biothane bandjes gaat. Of zijn hier ook flapjes voor?
Weet ook niet of hier een oplossing voor is, doordat de druk en wrijving blijft natuurlijk.
tiwi1969 schreef:Ja zelfs van de wrongen van de Roma, schijnt raar te zijn gegaan maar daar weet ik niets meer van.
Omdat het OT is zie verder hier:
[VVDD] Gelukkig had ik een nieuwe cap op
Buitenzinnig schreef:Heb nog wel een losse quevis zitting in de aanbieding.. bruin gladleer
mindful schreef:Oei tiwi, dat moet raar zijn, dan ben je buiten bewustzijn geweest?
Balen zeg, die slijtage. Ik reed tot nu toe metde riemen boven de Zweetbladen, ik erger me suf dat mijn vel er dan altijd tussen zit. Nu heb ik ze dus net onder de Zweetbladen gestoken en lees ik dit![]()
Had beter een quevis genomen en fenders, als ik iemand vind die wil ruilen met een roma?