Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paperboy schreef:Ja maar ik voel geen verschil. Ik weet wel dat mijn vorige fitter een keer de tel kwijt was met het aantal pompjes lucht, dat zit wel steeds in mijn hoofd..... Het zou dan wel een minimaal verschil verschil zijn wat ik zo op het oog niet zie aan de kussens, maar het zou misschien net genoeg kunnen zijn om mijn gewicht teveel op 1 kant te zetten. Misschien eens aan mijn huidige fitter vragen om de hele kussen leeg te halen en opnieuw op te pompen, als dat mogelijk is...
MarChak schreef:Ik heb nog een flair inbouwset liggen (gaat alleen compleet weg), maar weet niet of dat dezelfde kussens zijn als in een wow-zadel. (17 inch)
germie schreef:MarChak schreef:Ik heb nog een flair inbouwset liggen (gaat alleen compleet weg), maar weet niet of dat dezelfde kussens zijn als in een wow-zadel. (17 inch)
Hoe kom je hier aan? Ik zoek nog een kussen voor een 18 inch, heb namelijk 1 lekke, linksvoor. En ik kan niet aan een los kussen komen. Dan moet ik het laten doen door een zadelmaker en dat is dikke onzin, want ik kan het gewoon zelf. Ik ga geen onnodig uurloon betalen. Nu moet ik voor elke rijbeurt oppompen en na het rijden is het kussen weer zacht. Dus dat is absoluut niet ideaal. Andere optie is afscheid nemen van flair en er maar weer wol indoen.
Ik vind het systeem van Flair goed, maar ik hou niet van dat achterlijke gedoe dat ik niet zelf aan een pompje kan komen of niet zelf een los onderdeel kan bestellen. Ik weet wat ik doe, ik kan het, maar aan die commerciele bullshit wil ik niet meedoen.
Ik heb zelf een pompje gemaakt van een ballenpomp. Tja, je moet creatief zijn.
germie schreef:MarChak schreef:Ik heb nog een flair inbouwset liggen (gaat alleen compleet weg), maar weet niet of dat dezelfde kussens zijn als in een wow-zadel. (17 inch)
Hoe kom je hier aan? Ik zoek nog een kussen voor een 18 inch, heb namelijk 1 lekke, linksvoor. En ik kan niet aan een los kussen komen. Dan moet ik het laten doen door een zadelmaker en dat is dikke onzin, want ik kan het gewoon zelf. Ik ga geen onnodig uurloon betalen. Nu moet ik voor elke rijbeurt oppompen en na het rijden is het kussen weer zacht. Dus dat is absoluut niet ideaal. Andere optie is afscheid nemen van flair en er maar weer wol indoen.
Ik vind het systeem van Flair goed, maar ik hou niet van dat achterlijke gedoe dat ik niet zelf aan een pompje kan komen of niet zelf een los onderdeel kan bestellen. Ik weet wat ik doe, ik kan het, maar aan die commerciele bullshit wil ik niet meedoen.
Ik heb zelf een pompje gemaakt van een ballenpomp. Tja, je moet creatief zijn.