Ik heb dat dus ook Upendo, ik vind de kleuren teveel lijken op bestaand.
Hermelijnhof
Geplaatst: 28-08-24 23:47
De kleuren van Loire heten: Ember, Ginger en Petrol De kleuren van Suede heten: Glacier, Alpine en Cinder.
De Loire heeft nog steeds de vierkante achterzijde en naar mijn idee prachtige kleuren, gelijkend op Burgundy Dyon en Jay Blue. De Suede heeft weer hetzelfde stiksel als vanaf de collectie Atlantic, Spruce en Orchid, en de kleuren lijken op Ice Blue, Brown en een soort Grijsbruin.
Ik heb ze inmiddels gezien en ben helemaal weg van de kleuren van de Loire, terwijl ik de Suede echt wat saai/doods vind. Helaas zijn de kleuren van Loire niet in Suede verkrijgbaar en andersom.
Ik ga voor de Glacier dressuur in Suede en voor de Ember en Petrol in Loire.
Ik vind het echt stom van die Ginger in suède.. Maar ik val in herhaling.
Ik denk als ik het nu zie dat ik alleen die grijsbruine met rode bies wil. Welke naam hoort daarbij?
Goed eigenlijk mag ik 'm niet kopen van mezelf hoor nu mijn paard waarschijnlijk met pensioen moet en ik twee tassen vol dekjes heb liggen die nutteloos zijn. Maar dat geldt natuurlijk voor al mijn spullen in mijn kast.
Last van zijn knie. Bandje verrekt, nu zeer. Geneest niet lekker. Zit een ingekapseld stukje weefsel in de knie waarvan ze niet weten wat het is en hoe lang het er al zit. Zit een beetje op de grens van nog een keer inspuiten of stoppen en kijken hoe hij met rust de winter door gaat komen. Hij is gelukkig blij en lijkt redelijk pijnvrij. In stap volledig rad maar in draf net niet lekker.
Ach wat sneu, hier eentje met de sprong kapot. Maar die was al grotendeels grasmaaier (en model voor bingokaart vos ), maar ook die heb je liever helemaal gezond.
Ik duim dat het toch nog goed komt!
Dais_
Geplaatst: 29-08-24 08:48
Ik heb iets stoms gedaan. Ik heb onlangs een ander zadel gekocht, maar dit is een barok zadel met zwart en bruin. Staat een beetje vreemd in combinatie met de dekjes die ik nu heb . Maar ik ga ze niet weg doen want ik heb mijn dressuurzadels ook nog.
Maargoed, nu zoek ik dus naar een dekje dat wel goed past bij mijn zadel. Nog suggesties?
Normaal heb ik altijd de loire dekjes, maar die stelen nu te veel de show icm dit zadel
Farjen
Geplaatst: 29-08-24 11:32
De kleuren zijn officieel uit dus ik heb ze al goed kunnen bekijken nu. De gele loire is mooi qua kleur, maar dat biesje en het model vind ik niet mooi meer... Die grijze en groene suede vind ik wel wat, maar zou die groene niet teveel lijken op de oak?
Dais, gewoon een zwarte Loire zou ik superchique vinden er bij! Of die nieuwe Cinder misschien ook wel welke kleur is je paard?
DinaxUllie
Geplaatst: 29-08-24 11:47
Wat hadden die kleuren mooi gestaan op de oude loire. Dan had de ginger er zeker gekomen. De rode loire vind ik nu wel tof met dat witte randje, maar ga er zeker geen hoofdprijs voor betalen. Denk eigenlijk dat er niets komt van deze collectie, maar dat zeg ik nu
Celebi
Geplaatst: 29-08-24 11:49
Ik heb een zwart dressuurzadel met bruine details en heb er gewoon alle kleuren dekjes onder. Wel suedes trouwens.