Kwetal schreef:Oshaa - het kan voorkomen, dit waren geen goede testomstandigheden, vrees ik? Wat jammer. Het singel-ophang-ding kan alle kanten op geschoven worden, maar moet het niet juist meer naar voor? En dan het zadel wat naar achteren leggen?
I know - het waren niet echt goede testomstandigheden. Al weet ik eigenlijk wel dat het zadel goed ligt - dat heb ik gelukkig een paar dagen terug kunnen testen. Nu ben ik voornamelijk naar de zittingen aan het kijken

Is het niet zo dat als ik de singel wat naar achteren doe het zadel beter blijft liggen? Want nu glijdt het zadel + singel naar achter. Als ik de singel naar achter doe, blijft het zadel dan niet beter naar voren liggen?
Of denk ik nu verkeerd?
Buitenzinnig schreef:Osha, jammer dat de omstandigheden nu net vervelend zijn! Ben benieuwd wat er gebeurd als je de singel iets naar achter brengt!
Het is even lastig, maar aan de andere kant ook weer goed. Extreme testing

Wel interessant trouwens - dat van die singelstoten. Had geen idee! Mij is altijd verteld dat je er dan eentje reserve had. Heb er eigenlijk ook nooit verder over nagedacht