Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben erg benieuwd, zal zeker foto's posten!
zijn bespiering wordt zichtbaar beter ( hoewel ik niet echt vergelijkingsmateriaal heb omdat ik hem 5 keer met een gewoon zadel heb gereden en het verdere inrijden met de iberica gedaan heb/aan het doen ben) en ik zit heerlijk en merk dat mijn balans en zit enorm verbetert.
)Buitenzinnig schreef:Citaat:Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar de fabrikant van de Saddle Chariot (is iemand anders nu) met de vraag of meer dan 1 tegelijk afnemen scheelt in de prijs en of het ook goedkoper kan door gegalvaniseerd staal te gebruiken ipv RVS. Ik houd jullie op de hoogte!
Stelvio schreef:Ik ben op zoek naar een leuke bijpassende zadeltas voor de Iberica, het zou natuurlijk helemaal leuk zijn als de tas ook van schaap was gemaakt, heeft iemand ideeën?
. Ik ga beginnen aan mijn zadelsakochke voor bij m'n bruine Iberica.
, niet dat ik erin geloof, maar vind het wel leuk. Cambiar schreef:Mag niet te zwaar zijn, heel erg licht zelfs voor zo'n flexibel stukje huid-zadel. Misschien is zo iets wel beter:http://www.hipica.nl/produkten/21/item_234.jpg