Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mellamoshan schreef:ok weer even ontopic dan (A)
Vraagje; hoe zit het nu met de kussens van de wow's.
Je hebt verschillende maten en dat heeft betrekking tot de breedte van het tussenkanaal toch?
Hoe lopen de maten eigenlijk?
Want wat ik bijvoorbeeld hier en daar zie staan aan zadels is dwg of ddwg. Wat moet ik me hierbij voorstellen? En waar dienen de tabs precies voor?
Vind het maar lastig hoor met die vage termen
steinstein schreef:Zojuist is Marjolein weer langs geweest. Viv is gewoon 2 boom maten gegroeid. Ze heeft nu boom maat 1. Waarschijnlijk gaat Viv naar boom maat 2. Stel je voor dat ik nu een wol zadel had gehad. Had ik weer een nieuw zadel kunnen kopen. Ben heel blij met mijn wow.
steinstein schreef:Mijn zadel ging achterover liggen en dan krijg ik last van mijn rug.
Mijn rug is dus een hele goeie graadmeter gaf Marjolein aan. Als mijn rug weer zeer doet ligt mijn zadel niet goed en dan moet ik bellen. Nou was het ook wel duidelijk te zien dat mijn zadeltje niet goed lag.
Marjolein vond mijn paard ook positief veranderd in de bovenlijn, die was voorheen arm bespierd.
Paard was gisteren ook weer lekker enthousiast.
steinstein schreef:Mijn zadel ging achterover liggen en dan krijg ik last van mijn rug.
Mijn rug is dus een hele goeie graadmeter gaf Marjolein aan. Als mijn rug weer zeer doet ligt mijn zadel niet goed en dan moet ik bellen. Nou was het ook wel duidelijk te zien dat mijn zadeltje niet goed lag.
Marjolein vond mijn paard ook positief veranderd in de bovenlijn, die was voorheen arm bespierd.
Paard was gisteren ook weer lekker enthousiast.
Paperboy schreef:Ik ben begonnen met nr.1 dat was in oktober vorig jaar, dus de groei is wel flink.
Heb nu ook kussens zonder tab, nu ligt mijn zadel een stuk rechter deze begon namelijk wat naar achter te hellen.
Lekker dat je weer kan rijden, jouw paard veranderd natuurlijk ook flink na de bevalling.......