PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ivy_power89

Berichten: 5879
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 11:04

Stal_Fiore schreef:
Pfoe ik vind de cinnamon van equito echt mooi!
Gaat op haar handen zitten *neeeee mijn paardje is ziek.... eerst beter worden *



Die heb ik dus besteld hahahaha

anoukwendy

Berichten: 4528
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-21 11:33

Stal_Fiore schreef:
Pfoe ik vind de cinnamon van equito echt mooi!
Gaat op haar handen zitten *neeeee mijn paardje is ziek.... eerst beter worden *


Hahah _O-

Het lijkt wel alsof iedereen ineens overgaat op equito, ik heb er echt niks mee :=

Matheno

Berichten: 7976
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 11:35

Ik heb (nog) geen dekjes van ze, maar als de dekjes net zo fijn zijn als hun rijleggings... Dan wordt dat een nieuwe verslaving :+

Anoniem

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:00

Ik vind de kleuren van es vaak mooier, maar nu zij ook vaak mooie kleuren uitbrengen en goedkoper zijn ben ik wel een beetje om

Getup

Berichten: 8408
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:21

anoukwendy schreef:
Stal_Fiore schreef:
Pfoe ik vind de cinnamon van equito echt mooi!
Gaat op haar handen zitten *neeeee mijn paardje is ziek.... eerst beter worden *


Hahah _O-

Het lijkt wel alsof iedereen ineens overgaat op equito, ik heb er echt niks mee :=



Vanwege de leuke kleuren en prijs kan ik het me voorstellen, waarom niet. Ik heb me mieux en ES en zou zo die Cinnamon er bij kopen


Edit: wat Sammie zegt :D

Luca_Arpana
Berichten: 69
Geregistreerd: 09-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:30

ik wil mook heeeel graag een ES dekje!! Maar ben binnenkort jarig en dan mag ik er een. K neem denk ik steel blue :)

anoukwendy

Berichten: 4528
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-21 12:32

Hoeveel kosten ze in nl dan? Want hier scheelt het maar een tientje namelijk. Vind de pasvorm op hun productiefoto’s wel apart moet ik zeggen, gekke vorm ofzo.
Maar ik vind ze sowieso niet mooi :o

Luca_Arpana
Berichten: 69
Geregistreerd: 09-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:35

.
Laatst bijgewerkt door Luca_Arpana op 14-01-21 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lorette_

Berichten: 12140
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:37

Haat? Je háát een merk?

Ik vind Equito mooi, maar nog geen ervaring mee. Kentucky lijkt ook mooi, maar die zie ik vaak trekken op de foto en met een buikig paard waag ik me er daarom niet aan. Ik ben totaal niet merktrouw of écht fan van een bepaald merk, dus ik sta altijd wel open voor iets anders.

Getup

Berichten: 8408
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:39

Luca_Arpana schreef:
ik haat equito.....


Wat heeft Equito je aangedaan, dat je ze haat ? Haat is nogal n heftig woord. * jeugd van tegenwoordig heeft blijkbaar overal "haat" aan * Je kunt t ook gewoon niets vinden .

Luca_Arpana
Berichten: 69
Geregistreerd: 09-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:40

.
Laatst bijgewerkt door Luca_Arpana op 14-01-21 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Berichten: 8623
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:42

Ik vind het persoonlijk niet zo luxe ogen vanaf de foto’s Equito (meer vergelijkbaar met Harry’s Horse, al wordt dat ook steeds mooier) maar ik heb er geen ervaring mee.

Getup

Berichten: 8408
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:42

Luca Arpana: Dat mag ;)

Heb er nog geen ervaring mee, maar de gelige zou ik om de kleur kopen en ze lijken op foto's best goed te liggen.

Iedereen zn ding

maessie

Berichten: 5784
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:53

Ze zijn wat dunner, maar verder vind ik ze wel netjes afgewerkt, en hier passen ze goed.

Iris snap dat dat kingsland vestje bij 28 graden te warm gaat zijn! Dan is alles met mouwen teveel :D

Is er hier ook iemand die de champagne en golden brass heeft en een vergelijkingsfoto zou willen maken? Ik probeer een bijpassend vestje te vinden bij de golden brass. Kwam deze van horka ook tegen, misschien dat dat ook wat kan zijn..
Afbeelding

bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:31

Ik meld me hier ook . Sinds kort dus ook verslaafd aan de ps of sweden en ES dekjes. En dan is het niet eens voor mijzelf maar voor de pony van mijn dochter We zijn laatst helemaal los gegaan rond black friday en hebben de collectie uitgebreid met 5 nieuwe exemplaren. Oeps.. Een van de allergaafste kleurtjes vinden wij overigens de Ps of Sweden Jade. We hebben hem in springmodel en hij staat geweldig bij het bruine springzadel en tuig op onze voskleurige pony. Maar nu zouden we hem dus ook graag in dressuur willen hebben. Mocht iemand dus een Cob dressuur Jade hebben liggen dan hou ik me warm aanbevolen.

anoukwendy

Berichten: 4528
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-21 13:36

bruceandnoon schreef:
Ik meld me hier ook . Sinds kort dus ook verslaafd aan de ps of sweden en ES dekjes. En dan is het niet eens voor mijzelf maar voor de pony van mijn dochter We zijn laatst helemaal los gegaan rond black friday en hebben de collectie uitgebreid met 5 nieuwe exemplaren. Oeps.. Een van de allergaafste kleurtjes vinden wij overigens de Ps of Sweden Jade. We hebben hem in springmodel en hij staat geweldig bij het bruine springzadel en tuig op onze voskleurige pony. Maar nu zouden we hem dus ook graag in dressuur willen hebben. Mocht iemand dus een Cob dressuur Jade hebben liggen dan hou ik me warm aanbevolen.


Welkom, jullie zijn goed bezig :D

Maessie ik kan vanavond of morgen wel een foto maken als ik het niet vergeet. Zal eens kijken maar volgens mij heb ik er wel een met de ice coffee gemaakt als ik me niet vergis. De ice coffee en champagne zijn hetzelfde

anoukwendy

Berichten: 4528
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-21 13:37

Heb al een foto zag ik _O-
Afbeelding

En hier met de ice coffee
Afbeelding
Afbeelding

Samantha_

Berichten: 10858
Geregistreerd: 20-12-02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:15

Vind die kleuren van equito ook erg mooi. Benieuwd hoe die dekjes zijn.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:19


Mylene_vw
Berichten: 268
Geregistreerd: 24-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:35

maessie schreef:
Ze zijn wat dunner, maar verder vind ik ze wel netjes afgewerkt, en hier passen ze goed.

Iris snap dat dat kingsland vestje bij 28 graden te warm gaat zijn! Dan is alles met mouwen teveel :D

Is er hier ook iemand die de champagne en golden brass heeft en een vergelijkingsfoto zou willen maken? Ik probeer een bijpassend vestje te vinden bij de golden brass. Kwam deze van horka ook tegen, misschien dat dat ook wat kan zijn..
[ [url=m/urxFd9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb ze toevallig naast elkaar gefotografeerd

Afbeelding

Afbeelding

anoukwendy

Berichten: 4528
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-21 15:00

Meneer dikzak in brown bordeaux <3
Afbeelding
Afbeelding

Samantha_

Berichten: 10858
Geregistreerd: 20-12-02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:22

O mooi!

maessie

Berichten: 5784
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:27

Aah top!! Is toch net weer een andere tint, dat is jammer. Was anders mooi te combineren! Dan ga ik toch die horka eens proberen. Zie dat het zo op de foto minder duidelijk is dan op de site, maar de zijkanten lijken vanaf de site wel redelijk de goeie kleur. Maar goed altijd afwachten met al dat gefotoshop..

Die brown bordeaux staat ook wel echt gaaf op je vossie!

_Nicky

Berichten: 5135
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:50

Vandaag de velvet green binnen gehad, hij is mooi! Geen gekke plekken of stof erin. Heb er wel een foto van, alleen ik krijg het slecht op de foto.

Ania

Berichten: 6111
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:56

Mijn bestelling is eindelijk binnen. Apart dat de trui en jas berschillen van kleur terwijl ze beiden amazonite zijn..

Baal nog steeds dat ze mij de brick orange jas niet wouden leveren. Maar ook wel blij met de Black gold. Mooi klassiek