Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annenas schreef:Jup, nog enorm veel keuze dus![]()
Hoe is de kwaliteit van het leer bij Hööks? Als die nou ruk is kan ik veel afstrepen!![]()
Thanks voor die tip! Ga hem meenemen
Narcissa schreef:De HKM Anatomic? Die is er in maat pony. Erg mooi hoofdstel.
Jooliieen schreef:Thanks Joanneke & mayflower!
Ik moet zelf een beetje wennen aan dat het goud is ipv zilver.
Inderdaad fijne kwaliteit leer! Lekker soepel. Verder weegt het hoofdstel helemaal niets als ik dat vergelijk met andere hoofdstellen. Ik weet alleen niet of dat juist een goed of slecht teken is
Jooliieen schreef:Mijn bestelling is ook binnen!
Had ook een bitje besteld, maar die was niet meer leverbaar, hoe lang duurt het eigenlijk voordat ze terug storten?
Hier het hoofdstel:
Zit die verder goed of moet die ergens een gaatje langer / korter?
Sorry paard was vanavond niet zo fotogeniek :p
[ [url=m/a7KLBE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZqtTUA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xruR2A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OGoWKH.jpg]Afbeelding[/url] ]
siskeh schreef:Oww nou word ik wel ff bang, heb ook bruine lingus (II) besteld, hoop echt dat die niet te groot is, ben juist bang te klein omdat ze nogal grote neuzen hebben.
Als het goed is krijg ik alles vanavond binnen, ben benieuwd!
siskeh schreef:Met Chester maat Cob past(neusriem op laatste gaatje, bakstukken nog 1 over) zelfs op mijn "grote" paarden van 1,67 met barok hoofd(niet extreem lang, wel breed) zelfs de frontriem zit nog niet te krap, wat mij écht verbaasde.
Alsnog wel een maat Full gekocht om het beter te laten passen
siskeh schreef:Oww nou word ik wel ff bang, heb ook bruine lingus (II) besteld, hoop echt dat die niet te groot is, ben juist bang te klein omdat ze nogal grote neuzen hebben.
Als het goed is krijg ik alles vanavond binnen, ben benieuwd!
siskeh schreef:Rij je nu op een Micklem Annenas? De Hooks Lingus II lijkt daar wbt de bakstukken het meeste op(vaste bakstukken)
Dat is het grootste verschil tussen de 3 hoofdstellen, de BR Stanley en Kramer Lund zal verschil in pasvorm zijn, als je de BR Stanley "gewoon" in nederland kan krijgen en dus passen kan dat een voordeel zijn naast de Kramer Lund.