Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wubwub schreef:Ik heb zaterdag de Cedar binnengekregen en helaas vandaag de conclusie moeten trekken dat hij dus ook niet past omdat ik het bit niet hoog genoeg geplaatst krijg zonder dat de neusriem al op de jeukbeenderen ligt. En een gloednieuw hoofdstel laten verbouwen vind ik nou ook niet echt de bedoeling... Jammer hoor want hij is prachtig en ideaal... nu gaat hij retour.Zou mooi zijn als BF de bithangers goed verstelbaar zou maken. Zeker een verbeterpuntje.
Wubwub schreef:Ik heb zaterdag de Cedar binnengekregen en helaas vandaag de conclusie moeten trekken dat hij dus ook niet past omdat ik het bit niet hoog genoeg geplaatst krijg zonder dat de neusriem al op de jeukbeenderen ligt. En een gloednieuw hoofdstel laten verbouwen vind ik nou ook niet echt de bedoeling... Jammer hoor want hij is prachtig en ideaal... nu gaat hij retour.Zou mooi zijn als BF de bithangers goed verstelbaar zou maken. Zeker een verbeterpuntje.
3e keer met de Ghost gereden vandaag. Hij begint nu al iets te vormen!
Heb er nu fenders van BF aan hangen, moet alleen ff wat extra gaatjes prikken want ze zijn op t kortst nog te lang voor mijn kabouter benen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Met de zadelmaker even gesproken om er een off billet en tie strap op te zetten ipv deze 2 riemen, leek ons beiden fijner voor Cas. Volgens haar was dat zeker mogelijk dmv een ring aan het v-systeem te maken. Dus dan behoud je dat systeem wel. Ik ga er rustig over nadenken.
Anders misschien een singel bontje over de stoten heen trekken, zou dat iets zijn?
Afdruk na een drukke buitenrit was perfect. Schoft en ruggengraat helemaal glad, geen afdruk er op en geen warrige haren. Kussens mooi evenredig aan weerszijden.
mirijam schreef:YEAH m'n western (boom)zadel eindelijk verkocht. Nu actief op zoek naar een BF en staat er natuurlijk niets leuks op marktplaats.![]()
Ik ben de voors en tegens aan het afwegen voor een Cheyenne en Cherokee.
Ik neig naar de Cherokee, door z'n stoere uiterlijk, maar vond deze erg breed zitten vooral aan de heupen. Zit deze naar verloop van tijd erg in? (ik heb er wel eens een gehad maar heb dat niet lang genoeg geprobeerd)![]()
Heeft er trouwens iemand een Cheyenne met brede beugelriemen en western beugels? Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet?
cynthiar schreef:De brede beugelriemen kunnen niet aan de cheyenne, de endurance fenders wel. Ik gebruik ze zelf ook.
[ [url=m/aZE7Qr.jpg]Afbeelding[/url] ]
pmarena schreef:Ow dat past er eigenlijk nog best wel heel mooi bij, ziet er absoluut niet verkeerd uit zeg....mooie set / kleur ook zo
Op zich kan je toch ook gewoon hetzelfde doen als nu, alleen dan de dubbele smalle singelriemen vervangen door een enkele brede singelriem
mirijam schreef:cynthiar schreef:De brede beugelriemen kunnen niet aan de cheyenne, de endurance fenders wel. Ik gebruik ze zelf ook.
[ [url=m/aZE7Qr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gehoord van wel.
Als je er een brede beugelophanging in zet in plaats van de smalle. Die schijn je te kunnen verwisselen.
![]()
TNX Pmarena met een beetje fantasie lukt dat wel idd!