Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmmyJoycee schreef:Het is dus niet dichtbijToevallig, ik wil ook graag De london. Je kan daar verder wel gewoon lekker dressuren en springen?
Kirsha schreef:Ik zou dan ook eerder voor een maat 1 gaan. Ik heb maat 36/38 en zit in de London maat 1 precies goed. Zadel lijkt inderdaad wel groot, maar maat 0 zou ik wel een risico vinden. En hetzelfde als Rianne zegt, mijn knieën komen anders ook te ver over de wrongen heen, ik heb ook lange benen.
Anders vraag je ergens een testzadel aan? Dan weet je het zeker.
Geryon schreef:Met maat 38 zeker geen 0! Je kan nog in een maat 1 maar die is voor mij met mijn maat 38 net te klein. Misschien is de justadjust (of adjustad, vergeet dat altijd) wat voor je? Daar kan je de zitmaat verstellen!
Rianne_ schreef:Geryon schreef:Met maat 38 zeker geen 0! Je kan nog in een maat 1 maar die is voor mij met mijn maat 38 net te klein. Misschien is de justadjust (of adjustad, vergeet dat altijd) wat voor je? Daar kan je de zitmaat verstellen!
Of de Notting Hill? Schijnt meer geschikt te zijn voor springen.. Denk alleen niet dat je die tweedehands gaat vinden..
EmmyJoycee schreef:Bedankt allemaal! Heb het liefst een zadel waarmee ik dressuur kan rijden, mee kan springen en buitenrittenEn tweedehands niet te duur.. Wel erg veel eisen maar ik kan helaas niet aan een duur zadel komen.
EmmyJoycee schreef:Misschien een rare vraag maar waar kan je dat aanvragen? Zadel zou er sowieso tweedehands moeten komen, is het dan niet raar om test zadels aan te vragen?
Geryon schreef:Ik zie niet in wat de cherokee enz geschikter maakt dan een cheyenne of de verstelbare versie. Hetgeen wat je juist zo nodig hebt bij het springen, heeft geen enkele barefoot. Dat zijn van die wrongen voor achter je benen.
EmmyJoycee schreef:Geryon schreef:Ik zie niet in wat de cherokee enz geschikter maakt dan een cheyenne of de verstelbare versie. Hetgeen wat je juist zo nodig hebt bij het springen, heeft geen enkele bareļoot. Dat zijn van die wrongen voor achter je benen.
Volgens mij heb ik dat nu ook niet, heb nu een wintec 500 cair veelzijdigheid namelijk