Er zitten ringen aan voor de fenders Bij mij voelt het stevig ja. Benen hangen wel erg los, geen houvast aan wrongen. Maar daar ben ik ondertussen wel aan gewend. Verder vind ik dit zadel eigenlijk steviger zitten dan andere boomloze zadels die ik heb gehad. Deels omdat ik het nu goed voel als mijn pony gespannen gaat lopen denk ik.
Haha, kan ik me opzich wel iets bij voorstellen. Dan zit je wat dieper in het zadel natuurlijk. Ik vind mijn beugeltjes toch wel fijn, dan zit ik wat steviger tijdens bepaalde schijnbewegingen die mijn pony maakt
Mijn barefoot london nu voor de liefhebbers ook te koop zie de link.
Ik wil toch echt liever een boomloos spaans zadel eventueel een boomloos western Past meer bij mij misschien iets minder bij paardlief volgens vele maar ik zeg het staat haar schitterend
de nevada
De cheyenne
behalve deze 2 had ik ook nog een customized arizona en heeft een paardje waar ik wel eens op reed ook altijd met een barefoot gelopen alleen daar zo geen foto van gevonden helaas.
Erg offtopic, maar : reed jij bestgaand in Tolbert??
---- Mijn stoere vent, hij wordt beleerd met de Barefoot Cheyenne. Ik hoop dat ik hem ook gewoon kan blijven gebruiken op hem! Ik rijd mijn merrie ook hiermee, maar op mijn haflinger ligt hij voor geen meter. Heel bijzonder.
tjaakje
Geplaatst: 03-08-14 10:00
Sodeletuut schreef:
tjaakje schreef:
Vandaag een fotoshoot gehad met m'n Barefoot Atlanta.
Haha, iedereen vind mijn zadel steeds zo mooi En ik vind hem echt heel comfy (en ponymans ook ) maar om nou te zeggen 'echt heel mooi' neuh Vind zelf het andere Spaanse model van Hidalgo veel mooier, maarja, die zat minder lekker
Wat leuk! Hoe groot is je pony? Want ik heb een Stella maat 2 en op mijn paard is dat echt 'hee zadel waar ga je met het paard naartoe' maar bij jou valt dat helemaal mee?
Pippaa
Geplaatst: 07-08-14 22:40
Laulitz schreef:
Wat leuk! Hoe groot is je pony? Want ik heb een Stella maat 2 en op mijn paard is dat echt 'hee zadel waar ga je met het paard naartoe' maar bij jou valt dat helemaal mee?
Ze is 1.50 maar wel met een in/uit verhouding lange rug
Laulitz
Geplaatst: 08-08-14 01:02
Pippaa schreef:
Laulitz schreef:
Ze is 1.50 maar wel met een in/uit verhouding lange rug
Het past echt heel leuk!
Anoniem
Geplaatst: 08-08-14 08:55
Mooie foto's zeg! En het zadel past inderdaad super bij jullie
pmarena schreef:
Ik vond hem wel heel gaaf met dat schaap er onder
Ja, het schaap paste mooier dan dit dek, maarja, ben niet handig genoeg om een schaap met inlages te bouwen