Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kel2004 schreef:Welkom Madelein en wat fijn dat je zo verkocht was!
En even wat anders, wat een geweldige naam, Eduardus! I like
Skipper schreef:Heeft iemand ervaringen met het plaatsen van foam in een wow als tijdelijke oplossing bij jong paard?
De merrie is nogal gevoelig typje en weet niet hoe ze op lucht zal reageren.....
Heb zelf al jaren een wow zadel voor mijn andere paard, op de merrie ligt nu een wolzadel (BR) maar daar zit ik zelf voor geen meter op, dus als ik er zelf straks op ga vind ik het ook fijn dat ik wat 'safer' zit
Plus dat ik wow nog steeds heel fijn zadel vind en heb hem toch al 6/7 jaar inmiddels!
MarChak schreef:@skipper - zit er nu dan een 17 inch zitting op? Want dat is meteen het duurste onderdeel om te vervangen.
Aukelizzy schreef:Ik kom even binnen vallen in dit topic met een vraag. Ik kan een WOW zadel overnemen maar ben nu op zoek naar een fitter in noord holland. Wie moet ik daar voor hebben? Ik kom er niet echt achter..
garny95 schreef:Aukelizzy schreef:Ik kom even binnen vallen in dit topic met een vraag. Ik kan een WOW zadel overnemen maar ben nu op zoek naar een fitter in noord holland. Wie moet ik daar voor hebben? Ik kom er niet echt achter..
Eleonora Westenbring komt ook in noord-holland, ik ben blij met haar, dus ik kan je haar zeker aanbevelen
pantarhei schreef:Kussens lijken wel te passen. Alleen de boom is te smal. Er zit nu een nr 1 in en dat is veel te smal voor de merrie.Aanpassen ligt eraan of je wel of geen andere kussens nodig hebt en evt zit, dan zou ik het niet doen. Als je weet wat je nodig hebt kun je zoeken naar de goede delen