Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenn_Mellow schreef:Ik had even gekeken, maar springzadel zweetbladen komen volgens mij toch nog rond de €960 euro ofzoDus dat wordt nog even goed overwegen, heb helaas geen geldboompje
![]()
Of anders dacht ik aan een Wintec springzadel, maar eigenlijk durf ik er niet zo goed iets anders op te leggen dan een Wow
Jenn_Mellow schreef:Ja die Wow op Marktplaats heb ik inderdaad gezien ja. Ik denk dat ik daar maar even een mailtje naar ga sturen.
Maar die zweetbladen zijn dus wel makkelijk te verwisselen? En het is niet zo dat je daarbij je zadel een beetje beschadigd oid? Dat zou ik namelijk erg zonde vinden.
Kaspar schreef:YEAH IK HEB MIJN ZADEL !!!!!!!!!!
Iris heeft hem vanmiddag afgeleverd.
En hij is zoooooo mooi - 2 kleuren dark brown (wegens 2 leersoorten). Dit staat echt prachtig.
En het zadel zit echt heerlijk. Vanmiddag gelijk een buitenrit gemaakt en ik ben er zonder rugpijn vanaf gekomen (ben zwaar rug patient). En mijn paard liep me toch ruim en los in het lijf. Hij liet zelf zijn hoofd netjes zakken en liet zijn rug los. En mijn nieuwe Eskadron cotton dekje schuift absoluut niet onder het zadel vandaan.
Echt het zadel is in 1 woord WOW.
Dus helemaal heppie de peppie en erg blut nu.
Ik kreeg van Iris ook nog een heel mooi en warm fleece vest kado. Lief he.
Foto's volgen.