Meestal rij ik wel met beschermers, voor sommige heb ik bijpassende (vooral uit de PS horselet) en anders heb ik een paar neutrale kleuren liggen die overal wel bij gaan. Bandages heb ik 1 setje van wat ik vrijwel nooit gebruik, heel heel soms vind ik het wel mooi bij speciale gelegenheden (en dan hebben we het over zo’n 2 keer in de afgelopen 5,5 jaar).
Tango1979
Geplaatst: 14-08-23 19:29
Ik gebruik niks van PS om de benen, behalve springschoenen als ie op ijzers staat. Bandages zijn ondingen en de kappen met nepwol wordt veel te warm imo. Heb ademende peeskappen voor t springen
Vroeger wel bijpassende beschermers. Tegenwoordig gebruik ik ze niet meer, behalve als we een sprongetje gaan doen, omdat paardlief dan nog weleens wat lomp een balk raakt.
Met een speciale gelegenheid of eens in de zoveel tijd gebruik ik de hele set, dus bandages, dekje en oornetje. Met springen heeft hij normale beschermers en springschoenen om. En dat zelfde als we op buitenrit gaan.
Hij loopt over het algemeen dus meer zonder dan met.
Ik had okergeel gegokt maar was niet goed schijnbaar…
Dadelijk komen ze met doorzichtig
Rizette
Geplaatst: 15-08-23 23:48
_Rosanna schreef:
[ [url=m/KFvTlX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben benieuwd waar ze mee komen
Waar kun je dit raden?
Samsie
Geplaatst: 16-08-23 00:00
Flubberboot schreef:
Doorzichtig hahaha
Maritelisab
Geplaatst: 16-08-23 07:33
Hartje schreef:
Iemand toevallig een oornetje Golden Brown te koop in maat full ?
Is op de site van ES met 25% korting te koop.
Ben benieuwd wat voor een nieuwe kleur er gaat komen!
KikiCelinevs
Geplaatst: 16-08-23 08:22
Flubberboot schreef:
Ik had ook okergeel gegokt, of nouja meer gehoopt... Ben benieuwd of zij ook met echt een nieuwe kleur komen die we nog niet gezien hebben. Het FW23 filmpje op tiktok van ES bevat kleuren die we al kennen.
Ik heb zelf niet het idee dat ze met een compleet nieuwe kleur gaan komen maar een variant van. Ze hebben al zoooo veel uitgebracht. Enige wat ze niet veel hebben uitgebracht zijn geel tinten.
Ik denk een knalroze gezien de kleur van het vraagbalonnetje.
Ania
Geplaatst: 16-08-23 10:45
Cchanny schreef:
Roze glitter
XiiaaooNaa
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-23 10:59
Cchanny schreef:
Zou ik wel sws kopen hahahahaha. Barbiepaard!
Maritelisab
Geplaatst: 16-08-23 14:22
Ania schreef:
Cchanny schreef:
Roze glitter
Ik gok ook iets met glitter als ik naar het vraagteken kijk. Stonden toen op die 1e variant van de glitter blokjes met andere kleuren. Die zijn nog niet allemaal uitgebracht toch?
Elke afgelopen herfst kwam er een glitter toch? De mahogany, daarna de blauwe en nog een zwarte ook? Zal nu wel weer een glitter komen. Iets van donkerroze glitter zou ik wel kopen
De kwaliteit zal wel om te huilen zijn, maar kon me herinneringen dat ik in het vorige topic de foto had gedeeld en even zoeken heeft geloond. Toen de eerste mahogony glimmer uit kwam stonden er al meer kleuren langs de zijkant. Blauw, zwart, bruin is al uitgekomen dus nu is er nog kans op een bordeaux glimmer of oranje glimmer.
lies
Geplaatst: 16-08-23 16:30
Flubberboot schreef:
Maar dat is toch geen compleet nieuwe kleur?
Nou ja, alle kleuren zijn wel zo'n beetje langs gekomen, dus een glitterversie in bordeaux of oranje is dan wel nieuw. Ik zou de bordeaux glitter wel kopen, denk ik!
Ze zouden toch ook een keer een goud kleur uitbrengen? Je zou denken we gaan naar de herfst dus een felle kleur zal het niet zijn, maar je weet het niet...